וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך לא עודכן על התלמיד החשוד באונס - שתקף גם נערה מבית ספר שלא למד בו

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 14:58

על פי החשד, הנער הטריד מינית תלמידה, עבר תיכון ותקף מינית גם בו. האירועים לא התרחשו בשטח בית הספר. במשרד החינוך טוענים כי לא ידעו על המקרה, אך בודקים אם מנהלי התיכונים עודכנו מראש. עיריית תל אביב: מנהלי בתי הספר פעלו כנדרש

במשרד החינוך טוענים היום (רביעי) כי לא עודכנו על הפרשה שבמסגרתה תלמיד בתיכון יוקרתי בתל אביב חשוד בתקיפה מינית של נערה מחוץ לשטח בית הספר, אחרי שהגיע למוסד החינוכי בעקבות תקיפה מינית שביצע בבית ספר אחר.

לוואלה! נודע כי התלמיד החשוד תקף מינית גם תלמידה מבית ספר אחר בעיר, שבו לא למד. התלמיד טרם נעצר או נחקר.

מנגד, בעיריית תל אביב-יפו גיבו את מנהלי בתי הספר ומסרו כי "העירייה מאשרת כי אכן דווח על מקרים של פגיעה מינית חמורה בשני תיכונים בעיר. מנהלי בתי הספר פעלו כנדרש במקרים כאלו. מעבר לכך לא נוכל להרחיב שכן המקרים נמצאים בחקירת משטרה".

ממשרד החינוך נמסר כי "מדובר באירוע קשה וחמור, אשר מצוי בחקירת משטרה. המשרד מלווה את האירוע מרגע שהוא דווח לו, ומעניק תמיכה וליווי אישי לתלמידה הנפגעת על ידי אנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי. המשרד תגבר את בית הספר באנשי מקצוע שיסייעו להם בהתמודדות עם האירוע. יצוין כי התלמיד הפוגע אינו בבית הספר. המשרד עוקב אחר חקירת המשטרה ויפעל בהתאם לממצאים שיעלו ממנה".

בית ספר. דוד כהן, פלאש 90
משרד החינוך טוען כי לא עודכן/פלאש 90, דוד כהן

אמש, פורסם ב-103FM כי הוגשה אתמול תלונה במשטרה נגד תלמיד בית ספר יוקרתי בתל אביב, ממנה עולה החשד כי תקף מינית תלמידה בת 15. אותו תלמיד עבר לבית ספר זה לאחרונה, לאחר שנחשד שאנס תלמידה אחרת בבית ספר הקודם בו למד. הפרשה פורסמה לראשונה על ידי גולן יוכפז וענת דוידוב .

התלמיד פגע ככל הנראה בתלמידות נוספות בבית הספר. במשטרה יודעים על המקרים, אך טרם הוגשה תלונה רשמית. התלמיד עדיין לא נעצר או נחקר. הפרטים בפרשה הגיעו להורים מכלי התקשורת.

מנהל המוסד החינוכי אישר את הפרטים, וציין כי המעשים התרחשו, על פי החשד, מחוץ לכותלי בית הספר. "אתה יכול לצטט את המילה האחרונה - אני מרגיש חרא. מרגיש נורא־נורא־נורא, נוכח העובדה שייתכן שתלמידה שלי נפגעה", אמר בריאיון ל-103FM. לדבריו, "טרם עדכנו את הורי תלמידי בית הספר, ונתייעץ עם אנשי מקצוע כיצד לעשות זאת". ועד ההורים באחד מבתי הספר מתכוון לעדכן את ההורים עוד הבוקר - כך נמסר לפני זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully