וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך חדשה: אחרי ההתעללות, ליאן תתחיל מחר ללמוד בבית ספר חדש בב"ש

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 16:36

לאחר שהמשפחה החליטה כי בתם שעברה מסכת השפלות, שתועדה והופצה ברשתות החברתיות, תעזוב את בית הספר, מחר היא תפתח דף חדש. "אני מאמינה שיקבלו אותה באהבה, אני מאחלת לה הצלחה מחר בכניסה לבית הספר חדש", אמרה האם אילנה

בווידאו: תלמידים שפכו חומר ניקוי על תלמידה והפיצו ברשתות החברתיות/תמונות גולשים, תיעוד לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

ליאן מושקטין, תלמידת כיתה ז', שעברה השפלה והתעללות בבית ספר בבאר שבע, תתחיל מחר (שני) ללמוד בבית ספר חדש בעיר. "אנחנו מרגישים שזאת התחלה חדשה", אמרה האם אילנה.

"הדרך לא תהיה פשוטה כי היא צריכה להכיר חברים חדשים וזאת מסגרת חדשה", המשיכה אמה. "אני מאמינה שיקבלו אותה באהבה מחר, אני מאחלת לה הצלחה מחר בכניסה לבית הספר החדש".

בתיעוד שהופץ לפני כשבועיים ברשתות החברתיות, נראים חבריה של ליאן לספסל הלימודים מכים אותה ואף שופכים עליה חומרי ניקוי. כמה ימים לאחר מכן הגישה אמה תלונה על המקרה במשטרה, ובעקבות זאת שתי נערות בנות 13 עוכבו לחקירה. פקד יוני דסקלו קצין מחלקת נוער באר שבע אמר בעקבות הגשת התלונה כי "מדובר באירוע חמור ביותר בו הושפלה נערה בעיני חבריה והכל לשם ביזוי ופרסום ברשת החברתית. נפעל למיצוי הדין עם המעורבים".

ליאן מושקטין שעברה התעללות בבית ספר בבאר שבע. באדיבות המשפחה
הדרך לא תהיה פשוטה. ליאן מושקטין/באדיבות המשפחה

אחת הילדות המעורבות בתקרית פרסמה סטורי, ובו התנצלה על המעשה והתלוננה שהיא סופגת איומים. היא הסבירה כי לא הייתה כוונה לפגוע באותה ילדה ולהשפיל אותה. "נטו צחוק", הסבירה."אני לא מצדיקה את עצמי ואני באמת מצטערת. נכון ששום סליחה לא תחפה על ההתנהגות שלי בעיניכם", כתבה הילדה, "אבל הגיע הזמן שבאמת תדעו מה קרה לפני שכולכם מתנפלים ומאיימים על החיים שלי".

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) הזמין ללשכתו בכנסת את הילדה ואת הוריה והציג בפניהם את חוק הטיקטוק אותו הוא מגיש גם בעקבות האירועים האלה, וסיפר כי הוא דורש משרת החינוך להשקיע בהסברה בתוך המוסד למניעת אירועים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully