וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של התלמידה מב"ש שעברה התעללות: "מחפשים לה בית ספר חדש"

עודכן לאחרונה: 18.12.2021 / 21:55

אמה של ליאן מושקטין סיפרה לוואלה! כי הילדה "עברה טראומה קשה" ולא רוצה לחזור לבית הספר בו חבריה לספסל הלימודים תיעדו את עצמם שופכים עליה חומרי ניקוי ומכים אותה והעלו את הסרטון לרשתות החברתיות. "זאת פרוצדורה לא פשוטה, אנחנו מחכים לתשובה מהגורמים הרלוונטיים"

אילנה מושקטין, אמה של ליאן, תלמידת כיתה ז' מבאר שבע, שעברה התעללות בבית ספרה סיפרה הערב (שבת) כי במשפחה החליטו להעביר את הילדה לבית ספר אחר. "היא לא רוצה לחזור לבית ספר המדובר, אנחנו מחפשים בית ספר אחר", סיפרה.

לדברי האם, ליאן, שבתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראים חבריה לספסל הלימודים מכים אותה ואף שופכים עליה חומרי ניקוי, "עברה טראומה מאוד קשה". ביום חמישי הגישה האם תלונה על המקרה במשטרה, ובעקבות זאת שתי נערות בנות 13 עוכבו לחקירה. "מדובר באירוע חמור ביותר בו הושפלה נערה בעיני חבריה והכל לשם ביזוי ופרסום ברשת החברתית. נפעל למיצוי הדין עם המעורבים", מסר פקד יוני דסקלו קצין מחלק נוער באר שבע.

תלמידים שפכו חומר ניקוי על תלמידה והפיצו ברשתות החברתיות 16.12.21. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, מערכת וואלה!
מתוך התיעוד שעלה לרשתות החברתיות/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

מושקטין טוענת שכעת היא ממתינה לתשובה מהגורמים הרלוונטיים על מועד העברתה לבית ספר חדש. "אני מקווה שביום ראשון הבא היא תגיע כבר לבית ספר חדש. אם זה היה תלוי בי מחר היא הייתה חוזרת. אנחנו מחכים לתשובה. זאת פרודצורה לא פשוטה. ביום חמישי שעבר הגיעה אלינו מישהו שאחראית ממשרד החינוך והודענו לה שהיא לא חוזרת לבית הספר הישן".

מעיריית באר שבע נמסר כי "התלמידה מלווה ומטופלת על ידי גורמי המקצוע בחינוך ותמשיך לקבל את כל הסיוע הנדרש".

ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך יתמוך בכל החלטה של ההורים ויעניק מעטפת של תמיכה לתלמידה, עד לקליטתה המיטבית".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully