וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידתו של גיא שיקר: "הוא מאוד פגוע. הכול בחיים שלו קרס"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 15:03

ג'ני קרבט, המקורבת לבעלה של האישה שבמוקד פרשת הרומן החשאי של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, מספרת כי הוא מצוי במשבר קשה. היא שוללת את הטענה ששיקר התראיין כחלק מקמפיין פוליטי ולדבריה "שמאל וימין זה לא העניין". קרבט הכחישה שמדובר באדם אלים: "הוא בטוח באמת שלו"

בווידאו: פרומו לתחקיר המקור על ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן/רשת 13

ידידתו של גיא שיקר, שנמצא במוקד פרשת הרומן החשאי של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, סיפרה הבוקר (ראשון) בריאיון ל-103FM על הסבל הרב שנגרם לו כתוצאה מהפרשה. הידידה, ג'ני קרבט, אמרה כי "יש לו משבר קשה בזוגיות והוא מאוד פגוע. אני מכירה את גיא 15 שנה ולא חושבת שראיתי אותו שבור ופגוע כל כך אי פעם".

לדבריה, לשיקר נעשה עוול גדול משום שמשפחתו נהרסה. "הוא מצליחן והוא כישרוני והוא הביא את החברה שעבד בה לגיוסים שלא נראו", אמרה קרבט, "וכל זה נזרק לפח בלי סיבה שקשורה למקצועיות שלו". קרבט אמרה כי שיקר "איבד את הפרנסה שלו בלי סיבה מוצדקת, ואת האישה שלו שכל כך אהב. הכול בחיים שלו קרס".

יוסי כהן בכנס סייבר באוניברסיטת תל אביב. פלאש 90, אתר רשמי
כהן/אתר רשמי, פלאש 90

ידידתו של גיא שיקר בראיון על מצבו אחרי פרסום התחקיר על הרומן

היא שללה את הביקורת ששיקר היה נתון לה, ואת הטענות שמדובר באדם אובססיבי ואלים. "קשה לקרוא את השורות האלה ולהישאר אדיש", אמרה קרבט, "אבל הוא כל כך חזק ובטוח באמת שלו. הוא לא נשבר".

לטענה שכביכול שיקר התראיין כחלק מקמפיין פוליטי ענתה קרבט: "זה לא העניין, אלא להראות ולשקף לציבור מי זה יוסי כהן ואת התלאות שהוא עבר בגללו". לטענתה, שיקר מעולם לא היה מעורב פוליטית. "הוא פשוט נפגע ועבר עוול מאוד קשה על ידי איש ציבור. שמאל וימין זה לא העניין. אני יכולה להגיד בלב שלם שאם זה היה דמות ציבורית מגוש אחר זה היה אותו דבר".

בעניין היחסים בין שיקר לאשתו ענתה קרבט כי "היו להם ריבים כמו לכל זוג, אני מכירה את הריבים פחות או יותר. הוא מאוד אהב אותה, מאוד כיבד אותה. היא הייתה ועדיין אמא טובה והוא רצה לשמור על המשפחה שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully