וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ: "אלו ימים לא פשוטים עבורי, לא הייתי צריך להגיע למקום הזה"

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 16:37

עד המדינה בתיק 4000 התייחס בריאיון ל-103FM לעדותו המתנהלת מזה כחודש ואמר כי "זו חוויה לא נעימה". על הרכב השופטים: "התייחסות שלהם מעמיקה וללא משוא פנים, יהיו התוצאות אשר יהיו, האופן שבו מתנהל המשפט צריך להגביר את אמון הציבור"

בווידאו: ניר חפץ על דוכן העדים ביום ה-14 לעדותו במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ התייחס היום (שישי) לתחושותיו בתקופה האחרונה ואמר כי "זו חוויה לא נעימה והלוואי ולא הייתי צריך להיות במקום הזה, אבל ברגע שהגעתי והייתי צריך להעיד אני משתדל ככל יכולתי לפעול לפי ההנחיות". את הדברים אמר בריאיון לג'ודי שלום ניר מוזס ב-103FM.

"ימי שני, שלישי ורביעי הם לא פשוטים בשבילי, ובימים ראשון וחמישי אני עובד כרגיל - יש לי משרד עורכי דין ואני עובד כעורך דין", הוסיף חפץ, שמעיד במסגרת הפרשה מזה כחודש. עוד החמיא חפץ לשופטים ואמר כי "האופן שבו הם מנהלים את המשפט, יהיו אשר יהיו תוצאותיו, מוסיף כבוד למערכת המשפט וצריך להגביר את האמון של ציבור. התייחסות השופטים מעמיקה וללא משוא פנים".

ניר חפץ בדיון בתיק 4000, ביהמ"ש המחוזי ירושלים, 23 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
"ימים לא פשוטים עבורי", ניר חפץ בבית המשפט/ראובן קסטרו

חפץ, לשעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, מעיד ונחקר על דוכן העדים מזה כחודש בבית המשפט בירושלים. השבוע הסתיימה החקירה הנגדית של חפץ בתיק 4000, ובשבוע הבא הוא ייחקר על ידי עורכי הדין של נתניהו מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, בפרשות 2000 ו-1000.

ביום רביעי סיפר בעדותו כי יאיר נתניהו "עשה נזק אדיר לאביו למדינה". חפץ טען בבית המשפט המחוזי בירושלים כי בשלב מסוים יאיר נתניהו השתלט על מדיניות ההסברה של אביו, וכי הוא עצמו "קורבן יאיר". לדבריו, "הרבה פעמים ניסיתי להסביר את הקלון הזה שהוא מנהל את ההסברה".

עד המדינה אמר בחקירתו כי בעניינים של יאיר נתניהו, הוא עבר דרך ראש הממשלה לשעבר. "זה חייב להיות מסונכרן עם נתניהו. לגבי ישועה, אם זה עניינים של יאיר, אז ברור שדרך יאיר", אמר. עוד הוסיף חפץ בעדותו כי בעניינים רגישים, שנויים במחלוקת, או פוליטיים, הוא עבר דרך נתניהו, אך כשדובר בעניין אזוטרי - ‏אז עבר דרך בנו. "אחרי הבחירות שאלתי את יאיר - אתה לא מתכוון ללמוד או לעבוד? והוא אמר לי לא. בשנים הקרובות אני מתכוון ללוות ולהשגיח על אבא שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • ניר חפץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully