וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ מעיד: "יאיר נתניהו ציפה ליחס מיוחד מוואלה!, הוא ניהל על זה קמפיין שלם"

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 13:00

עד המדינה בתיק 4000 נחקר על כתבות שרמזו על נטייתו המינית של בנו של ראש הממשלה לשעבר. "השמועות פגעו מאוד ביאיר ובמשפחתו", אמר חפץ. "הכי לגיטימי שאב מחויב לפעול בשביל לרכך פרסומים בתקשורת כפי שמבין אותם בנו"

בווידאו: ניר חפץ על דוכן העדים ביום ה-12 לעדותו במשפט נתניהו/צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ, לשעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, העיד היום (שני) כי "יאיר נתניהו ציפה ליחס מיוחד מוואלה!, הוא ניהל על זה קמפיין שלם". את הדברים אמר במהלך החקירה הנגדית נגדו.

בפתח הדיון, נחקר חפץ על ידי עורך הדין בעז בן צור, המייצג את נתניהו. החקירה התנהלה סביב שיחות עם נתניהו שאותן הקליט, שבין היתר כללו גם שיחה עם יאיר נתניהו, בעקבות פרסום ידיעה שרמזה על נטיותיו המיניות של בנו של ראש הממשלה לשעבר.

"השמועות לגבי נטיות מיניות פגעו מאוד ביאיר ובמשפחתו", העיד חפץ. "בנושאים האלה שהם כל כך פוגעניים ורגישים, משום שמינקות הוא חשוף לציבור ולביקורת, אני לוקח את מה שהנפש שלו מרגישה ועם זה אני עובד, ואני כדובר צריך לטפל בזה. אם הוא נפגע מזה - צריך לטפל בזה".

חפץ העיד כי פעל כדי להוריד אייטם בנושא שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ואמר כי "יאיר נתניהו כן ציפה ליחס מיוחד מוואלה! אבל לא מ"דה מרקר". הוא ניהל על זה קמפיין שמגיע לו יחס מיוחד מוואלה!, מה לעשות". על מעורבותו של בנימין נתניהו בנושא אמר: "הכי לגיטימי שאב מחויב לפעול בשביל לרכך פרסומים בתקשורת כפי שמבין אותם בנו".

אולם משפט נתניהו 16 בנובמבר 2021. אמיל סלמן, אתר רשמי
אולם משפט נתניהו 16 בנובמבר 2021/אתר רשמי, אמיל סלמן

בדיון הקודם, נשאל חפץ על ידי בן צור על מעמדו של אילן ישועה, מנכ"ל אתר וואלה, וציטט את דבריו של חפץ מהעדות שבה תיאר את ישועה כ "שליט טוטליטרי". בתגובה הבהיר חפץ: "בוא ניקח אחורה את המינוח דיקטטור, מבחינתי היום הקודם היה קצת סוער. אני אנסה להיות יותר מדוד, להתנסח בצורה פחות פוגענית, אנחנו בני אדם, אפשר להתרגז. לגבי בכל כלי תקשורת יש דמות או שתיים יש דמויות חזקות. באתר וואלה, לפחות אחרי שינון מגל עזב כעורך ראשי ועד שאני יוצא מהעניינים, יש שם דמות אחת חזקה, אילן ישועה, הוא כל יכול באתר".

בהמשך ביקש בן צור להבין מחפץ עד כמה אתר וואלה היה חשוב בעיניו ובעיני נתניהו, והקרין קטע מהחקירה במשטרה בו חפץ אומר כי "האתר כמעט שלא משפיע על סדר יום ציבור". חפץ אישר את הדברים בנוגע לשגרה, אך הבהיר כי בתקופת בחירות החשיבות של האתר עולה "זה נמשך עד ה-18 במרץ עד הרכבת הממשלה. אמרתי שוואלה היה חשוב בעניינים הספציפיים של המשפחה, חוץ מזה לא חשוב בכלל", אמר חפץ .

תיק 4000 (פרשת בזק-וואלה), התיק החמור ביותר מבחינת ראש הממשלה, עוסק בהטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים, שנתניהו העניק לכאורה לאלוביץ'. בתמורה, על פי האישום, פעל אלוביץ' להטות את הסיקור באתר וואלה!, שהיה בשליטתו. בתיק זה נתניהו נאשם בשוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully