וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסרסור בסוהרות: מתלוננת רביעית מוסרת עדות במשטרה

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 11:53

רויטל (שם בדוי), ששירתה בכלא גלבוע כסוהרת באגף הביטחוני, סיפרה כי האסיר הביטחוני מחמוד עטאללה נהג להטריד אותה מינית. לדבריה, מפקדיה ידעו על כך ולא עשו דבר. "באחד המקרים כששמתי לו אזיקים ביציאה מהאגף הוא נגע בי", סיפרה החיילת לוואלה!

בווידאו: חייל ששירת בכלא גלבוע ונחשף לסרסור בסוהרות העיד היום במשטרה/צילום: לירן לוי

חיילת ששירתה כסוהרת בכלא גלבוע בשנת 2014 מוסרת עדות ביחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 על עבירות המין שביצע בה האסיר הביטחוני מחמוד עטאללה.

החיילת, רויטל (שם בדוי), ששירתה בכלא גלבוע כסוהרת באגף הביטחוני, סיפרה כי האסיר הביטחוני מחמוד עטאללה נהג להטריד אותה מינית. בכך עלה לארבע מספר הסוהרות שבהן ביצע עטאללה מעשים מגונים, שתי חיילות ושתי סוהרות קבע. "באחד המקרים כששמתי לו אזיקים ביציאה מהאגף הוא נגע בי", סיפרה החיילת לוואלה!.

כלא גלבוע. משה שי, פלאש 90
מתלוננת רביעית/פלאש 90, משה שי

רויטל (שם בדוי) שירתה בכלא גלבוע עד שחרורה ב-2017. רק לאחר שנחשפה פרשת סרסור הסוהרות ביוני 2018 היא פנתה לסוהרת נ' שהותקפה מינית בידי עטאללה וחשפה בפניה כי עטאללה נהג לגעת גם בה, וכי כמו במקרה של שלוש הסוהרות מפרשת הסרסור - מפקדיה ידעו על כך ולא עשו דבר. רויטל אף נקבה בשמו של קצין מודיעין נוסף מכלא גלבוע שידע כי עטאללה הטריד אותה ולא פעל בנידון.

היא הוסיפה שלאחר שהשתחררה מהכלא עטאללה התקשר אליה לטלפון הנייד ואמר לה שהוא מתגעגע אליה. רויטל, שנדהמה מכך שעטאללה מחייג אליה מהכלא, שאלה אותו מהיכן קיבל את מספר הטלפון שלה. הוא השיב לדבריה שסוהר בכלא נתן לו את המספר - ואף אמר לה כי הוא יודע היכן היא ובן זוגה מתגוררים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully