וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע עסקת הטיעון המתגבשת: דרעי לא מתכוון להרפות מהפעילות שלו כיו"ר ש"ס

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 19:37

בשיחת זום לנציגי המפלגה באילת אמר יו"ר ש"ס כי השליחות שלו היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ו"אני אעשה זאת אתכם עד ביאת משיח צדקנו". אתמול נודע כי דרעי צפוי לחתום על עסקת טיעון שבמסגרתה יודה בעבירות מס ברף נמוך ויתפטר מהכנסת עד סוף הקדנציה הנוכחית

בווידאו: הקלטה מתוך דיון סגור של ש"ס ויהדות התורה על צעדי הממשלה בנושאי דת ומדינה/עריכה: ליר שפיגלר

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר הערב (שלישי) בשיחת זום לנציגי המפלגה באילת כי אין לו שום כוונה להרפות "ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס". זאת, ברקע עסקת הטיעון המתגבשת בעניינו בה יודה בעבירות מס ויתפטר מהכנסת.

"בעקבות הפרסומים לגביי, חשוב לי שתשמעו זאת בקולי", אמר שר הפנים לשעבר, "אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו"ר תנועת ש"ס. השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני אעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו. לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר".

יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי 22 בספט 2021. ראובן קסטרו
לא מתכוון להרפות. דרעי/ראובן קסטרו

אתמול נודע כי דרעי צפוי לחתום בימים הקרובים על עסקת טיעון שבמסגרתה יודה בעבירות מס ברף נמוך ויתפטר מהכנסת עד סוף הקדנציה הנוכחית. במסגרת העסקה, לא יוטל קלון על דרעי ובכנסת הבאה הוא יוכל לשוב לתפקידו.

בעקבות החתימה הצפויה, בש"ס מעריכים כי דרעי ימשיך "לשלוט ולהוביל" את המפלגה גם מחוץ לכנסת. גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! כי דרעי כבר נתן בשבוע שעבר את הסכמתו לפרטי העסקה וכעת נדרשת חתימת היועמ"ש אביחי מנדלבליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully