וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בזמן" פגש את עצמו בעתיד ומציג את הסרטון עם ההוכחות

27.1.2022 / 0:07

אדם החושף ששוגר לשנת 2046 ופגש את עצמו בגיל 70 טוען שיש בידו הוכחה מצולמת לכך. ברשת חשדו בבחור, ציינו את כל הפרטים המחשידים בסרטון - ולבסוף הגיעו למקור המפוקפק שלו ולאמת

ה"נןוסע בזמן" שטוען שפגש את עצמו בעתיד/hakannordkvist123

האקאן נורדקוויסט, תושב שבדיה, סיפר בסרט דוקומנטרי משנת 2006 כי הוא שוגר לעתיד ופגש את עצמו בגיל 70. מאחר שידע שלא יאמינו לו, הוא צילם סלפי עם הגרסה המבוגרת שלו והראה למצלמה שלא רק שהם ממש דומים - יש להם גם קעקוע זהה על היד.

ה"נוסע בזמן" טען ששוגר לשנת 2046 כשניסה לתקן צינור דולף מתחת לכיור המטבח שלו בבית. על אף שמדובר בסרטון ישן, הוא שותף לאחרונה בטיקטוק תחת הכותרת: "נוסע בזמן שבדי פוגש את עצמו בעתיד עם הוכחה מצולמת!".

בסרטון אומר האקאן: "אני לוקח את הכלים שלי לתקן את הצינור, אבל לא יכול להגיע אליו מכיוון שהוא כל כך רחוק בפנים. המשכתי לזחול פנימה, עוד ועוד. בכל מקרה, בסוף ראיתי אור, הצלחתי לקום ואני רואה את עצמי כאדם מבוגר, אולי בערך בן 70. למזלי, כי חשבתי שאף אחד לא יאמין לזה - היה עליי את הנייד שלי ויכולתי לצלם את זה". הבחור צילם סרטון עם הגרסה המבוגרת שלו, כשהוא עוטף את זרועו סביב צווארו. השניים מסתכלים זה על זה, מחייכים ומציגים למצלמה את הקעקוע הזהה על זרוע ימין שלהם. הוא הוסיף: "עמדנו שם ודיברנו וזו הייתה הרגשה נחמדה. הרגשה ממש נהדרת". צפו בסרטון המלא:

החלק הראשון

החלק השני

בעוד שהיו רבים שהאמינו שמדובר במפגש אותנטי לגמרי, חלק צפו מחדש ב"ראיון" והבחינו במספר דברים מחשידים. "למה אתה מתכוון - 'אולי בן 70'. אז פשוט פגשת את עצמך בעתיד ולא שאלת מה גילך? ממש", טען אחד. אחר הוסיף: "וואו. בכל השנים האלה הקעקוע הזה לא דהה אפילו קצת...". אדם שלישי ציין שזה לא כל כך קשה למצוא בחור קירח מבוגר שימלא את התפקיד ושהשניים ידביקו על עצמם מדבקת קעקוע זהה. אחר חיזק: "רק תגיד שאתה ואבא שלך עשיתם קעקוע תואם".

הנה רגע ה"מפגש" המחשיד:

והסיפור המלא שלו

אז מה באמת קרה פה?

החשדות הובילו את הצופים לחפש את האמת שמאחורי "הסרט התיעודי על הנוסע בזמן" ומצאו שמדובר למעשה בקמפיין שיווקי של קרן הפנסיה השלישית בגודלה בשבדיה, AMF שפירסמה בשנת 2006 את תוכניות הפנסיה שלה. אז שלא יעבדו עליכם, כי עלינו כמעט הצליחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully