וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות דורשת לפחות 24 שנות מאסר על אביעד משה שניסה לרצוח את שירה איסקוב

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 17:33

בדיון בטיעונים לפני קביעת עונשו, ביקשה הפרקליטות להחמיר עם גזר הדין של משה, לאור העובדה שבנם התינוק היה עד מלא לניסיון הרצח. "צריך לקבוע רף חדש של ענישה. מדובר בשני מעשים שונים, שני קורבנות שונים"

בווידאו: דיון טיעונים לעונש לאביעד משה/עריכה: אביעד בללי

בפרקליטות מבקשים הערב (חמישי) להחמיר עם עונשו של אביעד משה, שהורשע בניסיון הרצח של שירה איסקוב. "סברנו שמתחם העונש ההולם בין 24-27 שנות מאסר". את הדברים אמרו בדיון לטיעונים לפני קביעת עונשו של משה.

"מאחר ולא מצאנו שום פסיקה שבה נאשם הורשע בנוסף בהתעללות בקטין בנסיבות כאלה יש כאן נפגע עבירה נוסף", אמרו בפרקליטות. "צריך לקבוע רף חדש של ענישה. מבקשים מבית המשפט ללכת צעד נוסף לרמת הענישה. בעבירות ניסיון רצח במשפחה יש חומרה יתרה מניסיון רצח 'רגיל'".

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"רף חדש של ענישה". משה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
שירה איסקוב. אתר רשמי, פלאש 90
איסקוב בהכרעת הדין. אוגוסט/פלאש 90, אתר רשמי

"העובדה שמדובר בהתעללות נפשית הופכת את העניין לחמור יותר. עוצמת הטראומה קשה יותר. מדובר בשני מעשים שונים. שני קורבנות שונים. העונש המקסימלי שאפשר להטיל עליו הוא צבירת עונשי המקסימום של כל אחד המעשים. ניסיון הרצח ועבירת ההתעללות בקטין. סברנו שמתחם העונש ההולם בין 24-27 שנות מאסר".

הטיעונים לעונש מגיעים לאחר שבחודש אוגוסט בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את משה בניסיון רצח וחבלה חמורה של איסקוב. משה הורשע גם בהתעללות בבנם, בעקבות העובדה שהתקיפה נעשתה מול עיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully