וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההברחה המקושקשת: תושב חברון חשוד שניסה להבריח טבק באריזות ביצים

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 22:09

בודקי המכס באשדוד איתרו במכולות ביצים אריזות מוסתרות ובהן אלפי קילוגרמים של טבק, שסך המס עליו מוערך בכ-9.7 מיליון שקלים. היבואן החשוד מכחיש כי היה מודע לכך, ובינתיים מעצרו הוארך בחמישה ימים

בווידאו: תרגיל של מרדף אחרי מבריחי סמים בגבול מצרים/צילום: דו"צ

תושב חברון נעצר בחשד שניסה להבריח תשעה טונה של טבק במסווה של עסק לייבוא אריזות ריקות לביצים - כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה. החשוד, אחמד טראירה, ניסה להבריח טבק מסוגים שונים ממצרים לשטחי הרשות הפלסטינית, דרך נמל אשדוד. סך המסים שהיו אמורים להיות משולמים בגין יבוא הטבק מגיע לסכום של 9.7 מיליון שקלים.

החשוד החל לייבא ביוני אריזות ריקות לביצים ממצרים, שנועדו למכירה למשווקי ביצים ברשות הפלסטינית, ולפני עשרה ימים הוא הגיש בקשה למכס באשדוד לשחרור 15 מכולות של אריזות ריקות לביצים. במהלך בדיקת המשלוח, גילו עובדי המכס בחלקן האחורי של שתי מכולות אריזות מוסתרות. כאשר פתחו אותן, גילו הבודקים 4,815 ק"ג של טבק, 2,200 ק"ג של טבק לא מעובד ועוד 2,364 ק"ג של טבק לנרגילה.

מאחורי תבניות הביצים התגלו 9 טון טבק. דוברות רשות המיסים, רשות הטבע והגנים
מס המוערך בסכומי עתק/רשות הטבע והגנים, דוברות רשות המיסים
מאחורי תבניות הביצים התגלו 9 טון טבק. דוברות רשות המיסים, רשות הטבע והגנים
הטבק שנתפס/רשות הטבע והגנים, דוברות רשות המיסים

הסחורה המוברחת נארזה באריזות זהות בגודלן ובצורתן לאריזות שבהן הובאו קרטוני הביצים. זאת, לכאורה, על מנת שמערכת השיקוף לא תבחין שמדובר באריזות שונות.

במשטרה חושדים כי טראירה דאג בחודשים האחרונים לייבא משלוחים תקינים, כדי לרכוש את אמונם של פקידי המכס.

החשוד נעצר וטען בחקירתו כי הוא לא היה מודע להימצאות הטבק במכולות. לאחר החקירה נלקח לבית המשפט שהאריך את מעצרו בחמישה ימים.

עורך הדין אסדי מעומר מסר בתגובה כי "הלקוח שלי מכחיש בתוקף את החשדות , הלקוח לא עוסק בתחום הטבק בכלל או משהו קרוב לזה בכדי להבריח טבק, הטבק שנתפס לא היה מיועד למרשי ביום ראשון יתקיים דיון בהארכת מעצר ואני בטוח שאשכנע את בית המשפט לשחרר את מרשי היות ואין ראיות נגדו".

  • עוד באותו נושא:
  • ביצים
  • טבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully