וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלע עשרות שקיות סמים ונעצר בכוונה - כדי להבריח אותן לבית המעצר

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 15:04

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 19 מנתניה שביקש למכור סמים בבית המעצר אבו כביר ולהפיץ אותם בדרך מקורית. הצעיר בלע 18 שקיות המכילות סמים מסוגים שונים, ולאחר מכן דיווח על עצמו למשטרה דיווח שווא, כדי שייעצר ויפלוט את הסמים בבית המעצר

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד יוסף גואנגיל בן 19 מנתניה, בגין החזקת סם שלא לצריכה עצמית. לפי כתב האישום, הנאשם בלע 18 שקיות המכילות סמים מסוג MDMA, LSD, חשיש וקוקאין ולאחר מכן דיווח על עצמו למשטרה דיווח שווא בגין עבירת רכוש, כדי שייעצר ויפלוט את הסמים בבית המעצר ולהפיצם לעצורים אחרים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אור גוטמן, עולה כי במהלך חודש נובמבר, בלע הנאשם את הסמים מתוך כוונה להעביר אותן לבית המעצר אבו כביר. לאחר שבלע את הסמים המסונים, וכדי להוציא את תכניתו אל הפועל, הטמין בכיסו שקית ובה אבקה הנחזית לסם. בהמשך התקשר הנאשם למשטרה ומסר דיווח על אדם המנסה כביכול לפרוץ לרכב בתל אביב, כשהתיאור הנלווה תואם לתיאורו החיצוני של הנאשם, וזאת במטרה להיעצר כדי שיוכל להחדיר את הסמים לבית המעצר ולהפיץ אותם. בעקבות הדיווח נעצר הנאשם ובהמשך לכך, בבית המעצר, התגלו הסמים המסוכנים שהיה בגופו של הנאשם.

בבקשת הארכת המעצר ציין עו"ד גוטמן כי: "הנאשם בלע והכניס לגופו כמות גדולה של סמים מסוכנים ונשא אותם בגופו תוך סיכון ממשי לחייו שאף הצריך את אשפוזו וניתוח להוצאת שקית חומר מגופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully