וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של המורה החשוד בהטרדה מינית: "העניין יצא מפרופורציה"

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 10:01

בריאיון ל-103FM אמר עורך הדין כי המורה דבק בגרסתו שאין ממש בטענות לפיהן התחכך בתלמידה וביצע בעצמו מעשה מגונה בנוכחותה. לדבריו, ההאשמות כלפי המורה הסלימו דרמטית מאז פרסום הסיפור. הוא גם האשים את הכיתה שבה לומדת הנערה וטען כי "היו מורים שסירבו ללמד שם"

בווידאו: בני נוער במפגן תמיכה במתלוננות/צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

עורך דינו של המורה למתמטיקה מבית הספר בשרון, החשוד בהטרדה מינית של תלמידה, טען הבוקר (חמישי) כי העניין יצא מפרופורציה, והוא דבק בגרסה השוללת את הטענות מכול וכול. בריאיון ב-103FM אמר עורך הדין עומר בללי כי "המורה אומר שהדברים שהוצגו לו פשוט לא קרו".

לדבריו, המורה אמור להיחקר והטענות הוצגו לו בבית הספר. "חשוב לי לומר שבין מה שהוצג לו לפני כמה ימים לבין מה שמתפרסם אתמול והיום יש פער של שמיים וארץ. אני לא יודע אם מדובר באותו מורה ואותן טענות, אבל על פני הדברים - שמים וארץ".

על פי הפרטים שפורסמו אתמול, המורה חשוד בביצוע מעשה מגונה בעצמו בפני תלמידה ובכך שהזמין את עצמו לחדרה במהלך טיול שנתי. על פי יזם המורה שיחה עם התלמידה בחצר, ובעת שביקש ממנה לפתור תרגיל מתמטי היא הבחינה שהוא רועד בפלג גופו העליון. על פי תלונתה, במקרה אחר המורה התחכך בה. עוד התפרסם כי המורה ממשיך להיות מועסק בבית הספר וכי מנהל המוסד העניק לו גיבוי והתעמת עם התלמידים בטענות כי תגובתם מתלהמת, תוך שלילת העובדות וכינה את ההתרחשות "פסיכוזה".

בעקבות הדברים התלוננו תלמידים נגד שלושה מורים נוספים, ונמסר כי התחושה בקרב ההורים היא שההנהלה לא מתייחסת לדברים בחומרה הראויה ומטאטאת אותם מתחת לשטיח.

בראיון טען עורך הדין בללי כי יש שוני בין ההאשמות המקוריות לבין הנוכחיות. לדבריו, "הטענה הסלימה בצורה דרמטית". הוא אישר שהמורה העניק לתלמידים שיעורים פרטיים, ואולם לדבריו, המורה מקדיש שעות ללימודים פרטניים לכל התלמידים. "במסגרת השעות של המורה הוא מקבל על זה כסף", אמר בללי. "הוא צריך ללמד תלמידים בצורה פרטנית, לא רק עם אותה ילדה".

אשר לטענה כלפיו שהוא הזמין את עצמו לחדרה של הנערה בטיול, אמר בללי "זו טענה שהוא הכחיש בתוקף. הוא אמר 'לא אמרתי את הדברים האלה מעולם'".

"שמח שיש חקירה"

בללי הפנה האשמה כלפי הכיתה שבה לומדת הנערה. לדבריו: "הדבר שהוא יכול לייחס לעניין זה כיתה שהיא לפי תיאורים רבים, לא רק שלו, קצת בעייתית". לטענתו של עורך הדין, "היו מורים שסירבו ללמד שם. באחד השיעורים, באקט של טיפה ייאוש, הוא אמר להם: 'בדרך הזו שאתם מתנהלים אתם תיכשלו בבחינה', והתלמידים לקחו את זה בצורה דרמטית. זו האמירה היחידה שהוא אישר ואמר שלא נכון היה לומר את זה".

בללי הוסיף שהמורה שמח שיש חקירה ומחכה לה, משום שהוא רוצה להציג את הדברים שלו למה שקורה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully