וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב אשדוד נאשם באונס בת ה-14 בעיר: "נעל את הדלת והציע לה לעשן סמים"

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 14:36

על פי כתב האישום, איגור אולסיק בן ה-41 שידל את הנערה לבוא לביתו. היא סברה שהוא זקוק לעזרה ולכן הלכה איתו. הוא החזיק בה נגד רצונה ואנס אותה תוך שהוא מתעלם מבקשותיה לאפשר לה לעזוב את הדירה. "נהג כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב"

הפרקליטות במחוז הדרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד איגור אולסיק (41) המייחס לו אינוס בנסיבות מחמירות של קטינה בת 14. סעיפים נוספים בכתב האישום כוללים מעשה מגונה וכליאת שווא.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, ב-25 באוקטובר, בשעות הצהריים, יצאה הקטינה, תלמידת כיתה ח', מבית הספר ונסעה באוטובוס לכיוון ביתה. אחרי שירדה מהאוטובוס פנה אליה הנאשם ברוסית והציע לה לבוא איתו. הנערה אמרה לו שהיא אינה דוברת את השפה, אבל הסכימה להתלוות אליו משום שחשבה לתומה כי הוא זקוק לעזרה.

בכתב האישום נטען שהוא הוביל אותה לדירתו, נעל את הדלת מבפנים, עישן סמים והציע גם לה לעשן. היא סרבה ואז הוא הוליך אותה לחדר השינה שלו, למרות מחאותיה ובקשותיה לפתוח את הדלת ולאפשר לה ללכת. בחדרו, נאמר בכתב האישום, הוא אנס את הנערה.

"כצייד הצד את טרפו"

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים, משום שלהערכתה הוא מהווה סכנה לציבור. בבקשת הארכת המעצר נאמר כי הנאשם "נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה את זממו ללא רחם".

פרקליטתה של אולסיק, עו"ד ז'אנה זייצב, אמרה כי "איגור שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. הוא טוען בתוקף כי לא תקף את הקטינה. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נציג את טענותינו בבית המשפט".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully