וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעו לשלום: בברלין מוכרים כרטיסי מטרו אכילים עם שמן קנאביס "כדי להירגע מהלחץ"

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 18:01

על הכרטיסים, שהושקו לקראת חג המולד, מפוזרות "לא יותר משלוש טיפות" של שמן שהופק מזרעים של צמח הקנאביס, שאין בו חומרים משכרים. מפעילת המטרו: "אנחנו נגד שימוש בסמים, אבל זה לא מזיק לבריאות וחוקי לחלוטין"

חברת התחבורה הציבורית של ברלין (BVG) השיקה דרך חדשה להרגיע נוסעים מן הלחץ הנפשי שהם חווים בעקבות הקורונה וחג המולד המתקרב - כרטיסי נסיעה יומיומיים הספוגים בשמן קנאביס וניתנים לאכילה.

הכרטיסים החדשים עולים 8.80 אירו כל אחד, והם עשויים מנייר אכיל. כמו כן, מפוזרות עליהם "לא יותר משלוש טיפות" של שמן שהופק מזרעים של צמח הקנאביס. כך, לדברי החברה.

בניגוד לפרחי הקנאביס, הזרעים לא מכילים חומרים משכרים, כמו THC למשל. לכן, לדברי BVG, השמן שעל הכרטיסים התקפים ל-24 שעות "לא מזיק לבריאות וחוקי לחלוטין".

כרטיסי נסיעה אכילים למטרו בברלין. 15 בדצמבר 2021. Leon Malherbe, רויטרס
בתיאבון. כרטיסי הנסיעה האכילים/רויטרס, Leon Malherbe

"בעזרת כרטיסי הנסיעה החדשים והאכילים ניתן לטייל ברחבי ברלין ולהירגע מהמתח סביב חג המולד המתקרב", הכריזה חברת הנסיעות. עוד נמסר כי השקת הכרטיסים האכילים אינה מהווה נקיטת עמדה פומבית של החברה בדיון על הלגליזציה של הקנאביס. זאת, ברקע הסכמת חברי הקואליציה החדשה של ממשלת גרמניה, שהושבעה בשבוע שעבר, להכשיר את השימוש בקנאביס לצרכי פנאי.

"אנחנו נגד כל סוג של שימוש בסמים - לא חוקי או חוקי", אמרה החברה. עם זאת, הוסיפו, "אנחנו בעד גישה פתוחה יותר לחומרים בלתי מזיקים לחלוטין. שמן המפ (שמן קנאביס) אינו מזיק באופן עקרוני כמו שמן חמניות, זרעי דלעת או שמן זית".

עוד בוואלה!

קולומביה עצרה את סוחר הסמים המבוקש במדינה: "זהה ללכידת אסקובר"

לכתבה המלאה
המטרו בברלין, גרמניה. רויטרס
המטרו בברלין/רויטרס

חברת BVG ידוע בתרגילי השיווק המשונים שלה. ב-2018, מאות אנשים נאלצו לעמוד בתורים ארוכים בשעות הבוקר המוקדמות במטרו של ברלין. בניסיון לפתור את הבעיה, BVG השיקה זוג נעלי ספורט של אדידס, במהדורה מוגבלת, המשמשות גם ככרטיס שנתי למטרו.

הנעליים המצוידות בכרטיס שנתי בשווי רגיל של 761 אירו, נמכרו אז במחיר של 180 אירו, ועוצבו בהשראת כיסויי מושבי הרכבת של ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully