וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אב רצח את אשתו ו-3 ילדיו אחרי זיוף תעודת קורונה

האב שם קץ לחייו אחרי שירה בבני משפחתו בביתם בקניגס ווסטרהאוזן הסמוכה לברלין, והמשטרה איתרה מכתב שבו לכאורה נתן את המניע - הוא זייף עבור אשתו תעודת חיסון לקורונה, אך המעסיק שלה גילה זאת והזוג חשש שהרשויות יקחו מהם את הילדים

בית בעיר קניגס ווסטרהאוזן שבו נמצאו חמישה בני משפחה מתים, גרמניה, 5 בדצמבר 2021. רויטרס
בית המשפחה שבו אותרו הגופות, בשבוע שעבר/רויטרס

המשטרה בגרמניה חושדת שגבר רצח את אשתו ואת שלושת ילדיהם בטרם שם קץ לחייו מחשש שהרשויות ייקחו מהם אותם אחרי שזייף תעודת חיסון נגד קורונה. המקרה הקשה התרחש בסוף השבוע בעיר קניגס ווסטרהאוזן, מדרום-מזרח לברלין, כשהאב בן ה-40 ירה למוות באשתו, בת 40 גם כן, ואת שלושת ילדיהם בני ארבע, שמונה ועשר ולאחר מכן התאבד.

במהלך חיפושים בבית המשפחה, השוטרים איתרו מכתב שלכאורה נכתב על ידי האב. הוא הסביר בו כי הוא זייף עבור אשתו אישור חיסון נגד קורונה, שאותו הייתה אמורה לקחת למעסיק שלה. עם זאת, המעסיק שלה גילה את הזיוף ואיים לנקוט הליך משפטי נגדם. הזוג חשש שהוא ייעצר וששירותי הרווחה ייקחו ממנו את ילדיו.

אנשים שהבחינו בגופות בבית המשפחה הזעיקו את המשטרה ביום שבת, והיא איתרה כלי נשק בתוך הבית. עם זאת, לאף אחד מההורים לא היה ככל הידוע רשיון נשק.

גרמניה הידקה לאחרונה את ההגבלות במאמץ לעצור את הגל הרביעי של המגיפה. החל מחודש שעבר, עובדים נדרשים להציג במקום עבודתם תעודת חיסון, החלמה או בדיקה שלילית. בשבוע שעבר הסכימו הרשויות להטיל סגר על לא מחוסנים, שיורשו להיכנס רק למקומות חיוניים כמו סופרמרקטים, בתי מרקחת ומאפיות. בחלק מהמקומות צפויים להתחיל לחייב את העובדים להתחסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully