וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: איראן נמצאת בראש המוכנות של צה"ל

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 14:35

בכנס שערך כוכבי לקצינים הבכירים של צה"ל, אמר הרמטכ"ל כי "ההכנות למעגל שלישי החלו לפני שנה ויש קצינים בקהל שהיו חשופים לסוד הפעילות שקיבל ביטוי רק כעת". זאת, על רקע הוספתם באופן חריג של 500 תקני קבע באמ"ן ובחיל האוויר

בווידאו: כוכבי בבסיס רמת דוד/צילום: שלומי גבאי, ניב אהרונסון

הרמטכ"ל אביב כוכבי כינס אתמול (שני) את מפקדי הגדודים הסדירים, מפקדי חטיבות, מפקדי טייסות וקצונה בכירה בבסיס חיל האוויר פלמחים, לסיכום שנת העבודה 2021.

הרמטכ"ל הדגיש בפני משתתפי הכנס כי איראן נמצאת בראש המוכנות של צה"ל. כוכבי אמר כי ההכנות למעגל שלישי החלו לפני שנה וכי יש קצינים בקהל שהיו חשופים לסוד הפעילות שקיבל ביטוי רק כעת.

זאת, על רקע אישור הרמטכ"ל אביב כוכבי באופן חריג תוספת של 500 תקני קבע בחיל האוויר ובאגף המודיעין, במסגרת הכנות אפשריות לתקיפה באיראן. כוכבי אישר את התוספת בעזרת תקציב מיוחד שאושר בממשלה. עיקר התקנים יינתנו לחיל האוויר, שמבסס תכנית תקיפה רחבה, והחלק השני יוקדש לאגף המודיעין, שנדרש לדייק את התכניות הקיימות בשל שינויים בשטח.

הרמטכ"ל אביב כוכבי בדיון בוועדת חוץ וביטחון, כנסת, 9 בנובמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
כוכבי/פלאש 90, יונתן זינדל

בכנס סוכמה שנת העבודה 2021 שכללה עשייה מבצעית בשש זירות ושישה ממדים מתפתחים, ביניהם: סייבר וספקטרום. כמו כן, הוצגו סרטונים שמתעדים תקיפות במסגרת המערכה שבין המלחמות וסרטוני תקיפה ממבצע שומר חומות.

מפקד פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו, הציג בפני הרמטכ"ל ומשתתפי הכנס את הישגי מבצע שומר חומות תוך התייחסות לתמרון היבשתי של צה"ל. טולדנו אמר כי על מנת שמדינת ישראל תנצח ותכריע את חמאס או חיזבאללה, צה"ל יצטרך לתמרן יבשתית.

כמו כן, בכנס הוצגה תוכנית העבודה לשנת 2022, שכללה את המוכנות של צה"ל בכל הזירות, בדגש על הנפיצות באזור ובגזרות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully