וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע שוד והתלונן על אלימות מצד השוטרים: צפו בתיעוד מחנות התכשיטים בדרום

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 21:22

בסרטון שעלה ברשתות החברתיות, ניתן לראות חמישה רעולי פנים נכנסים עם כלי תקיפה למקום, אולם לאחר כמה שניות נתפסים ע"י המשטרה. במהלך הארכת מעצר של אחד החשודים, שנתפס לאחר מרדף קצר, טען שהופעלה נגדו אלימות קשה. אולם, השופט דחה את התלונה: "מברך את המשטרה"

עם כפפות ומסכות: תיעוד ניסיון שוד חנות תכשיטים בקריית גת/צילום: דוברות המשטרה

חשוד בשוד שבוצע אמש (שבת) באזור קריית גת, התלונן על אלימות קשה מצד השוטרים בזמן תפיסתו "על חם". בסרטון שעלה ברשתות החברתיות, ניתן לראות את ביצוע השוד, במהלכו נכנסו עם כלי תקיפה חמישה רעולי פנים לחנות תכשיטים בעיר, ולאחר כמה שניות נתפסו על ידי המשטרה. "מצאתי לברך את המשטרה", אמר השופט.

האירוע החל אמש, אז חמישה גברים רעולי פנים נכנסו לחנות במרכז קניות בעיר, בזמן שהמוכרת נמצאת בחנות. כל זאת, באיומים מצדם. לאחר כמה שניות, הגיעו שוטרים ותפסו אותם בזמן מעשה. חלק מהחשודים נתפסו בחנות וחלק נמלטו ונתפסו בחוץ - לאחר מאבק אלים בינם לבין השוטרים.

עם כפפות ומסכות: תיעוד ניסיון שוד חנות תכשיטים בקריית גת. ללא, מערכת וואלה!
התלונן על אלימות קשה. תיעוד השוד/מערכת וואלה!, ללא

במהלך הארכת מעצר של אחד החשודים שהופעלה נגדו אלימות, גיבה השופט אלון גביזון את השוטרים: "מדובר במשיב מסוכן ביותר, ותודות למיומנות של לוחמי הימ"מ לא נגמר האירוע בפציעה או חלילה ברציחתו של שוטר".

"אינני יכול שלא להתייחס לטענתו של הסניגור בדבר הפעלת יחידות מיוחדות נגד עבריינים. מצאתי לברך את משטרת ישראל ובכלל זה מפקד מחוז דרום, על הפעלת יחידות מיוחדות בעלי כישורים וידע מתאים. האלימות בדרום ובכלל זה האלימות בחברה הערבית, הנה רעה חולה שיש להילחם בה בכל דרך חוקית, ובכלל זה הפעלת יחידות מיוחדות של משטרת ישראל, ובכלל זה הימ"מ", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully