וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זורקים את הנהג מהרכב, דורסים - ונמלטים: לימוזינה נשדדה בכביש 1 הסואן | תיעוד

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 12:14

בסרטונים מהרשתות החברתיות נראה הנהג כשהוא צועק "זה שוד" ומנסה למנוע את גניבת הרכב בגופו, לפני שנדרס. המשטרה פתחה בחקירה, ואיתרה את הרכב כעבור זמן קצר. שני חשודים נעצרו כשברשותם אקדח דמה. במקרה אחר, תועדו פלסטינים כשהם מנסים לשדוד רכב ישראלי סמוך לברקן

בווידאו: תיעוד של שוד של לימוזינה בכביש 1/תיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

ארבעה חשודים שדדו אמש (ראשון) לימוזינה בכביש 1 הסואן, סמוך למחלף חב"ד. תחילה הם חסמו את דרכו של הנהג עם רכב, ואז יצאו ממנו, הוציאו את הנהג בכוח מהלימוזינה, הכו אותו - ונמלטו עם רכב הפאר.

בתיעוד האירוע, שצילמו נוסעים שנקלעו למקום ודרכם נחסמה, נראה הנהג צועק "זה שוד" ומשווע לעזרה. עם זאת, איש לא ניסה לסייע לו. הוא ניסה לחסום את הלימוזינה בגופו, אך אחד השודדים משך אותו משם, כשבמקביל השודד שנהג ברכב השרד דורס אותו ונמלט מהמקום.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ולאחר זמן קצר איתרה את הרכב סמוך למחלף גלילות. שני חשודים בני 45 ו-50 שהיו ברכב נעצרו, וברשותם נמצא אקדח דמה. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם.

בווידאו: ניסיון שוד של כלי רב בשומרון/צילום: החצר האחורית בטלגרם, עריכה: עמית שמחה

בד בבד, פלסטינים תועדו אתמול כשהם מנסים לשדוד רכב ישראלי סמוך לאזור התעשייה ברקן שבשומרון. לאחר עימות בין הצדדים, עזבו הפלסטינים את המקום בידיים ריקות. המשטרה פתחה בחקירה.

בתיעוד האירוע נראה פלסטיני כשהוא מנסה להיכנס לרכב, בזמן שמכונית אחרת חסמה את הנתיב. אולם, רכב מסחרי שעבר במקום סייע לנהג, והשודדים נאלצו להימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully