וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוהה בלתי חוקי ללא רישיון נהיגה מואשם בגניבת רכב מסחרי בתחנת דלק בשוהם | תיעוד

23.9.2021 / 13:50

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד פלסטיני בן 26, בגין קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב בצוותא ונהיגה ללא רשיון. בתיעוד ממצלמות האבטחה, רגע לפני השוד נראה נהג הרכב נכנס לחנות בתחנה ומשאיר את רכבו מונע - מעשה הנחשב אף הוא לעבירת תעבורה

בווידאו: גניבת מכונית בתחנת דלק/מערכת וואלה!

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום נגד פלסטיני בן 26, בגין גניבת רכב מחוץ לחנות נוחות בתחנת דלק בשוהם. במהלך חקירתו, עוד עלה כי הצעיר הינו תושב השטחים השוהה בישראל ללא אישור וכן מעולם לא הוציא רשיון נהיגה. הוא מואשם בין היתר בעבירות של קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב בצוותא ונהיגה ללא רשיון.

מצלמות האבטחה תיעדו ביום שישי האחרון כיצד נהג הרכב המסחרי נכנס לחנות והשאיר את רכבו עם המנוע פועל. הנאשם שהגיע למקום עם שותפו, נכנס אז לכלי הרכב המונע, והחל בנסיעה. לפי האישום, הצעיר נסע לכיוון מחסום רנטיס - שם שוטרים הבחינו ברכב הגנוב. בשלב זה, הנאשם נטש את הרכב ונמלט בריצה מהמקום, אולם בתום מרדף קצר הצליחו השוטרים לעצור אותו.

תיעוד: ירד לקנות ביילו וגנבו לו את כלי הרכב 
23.9.21. לירן העביר בחמ"ל, מערכת וואלה!
תיעוד מתוך האירוע גניבת הרכב, אתמול/מערכת וואלה!, לירן העביר בחמ"ל

חטיבת התביעה ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו. כמו כן, מהמשטרה הודגש לגבי הנהג ממנו רכבו נגנב כי "השארת רכב מונע ללא השגחה מהווה עבירה על תקנות התעבורה ובנוסף מהווה 'פרצה הקוראת לגנב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully