וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעולי פנים תקפו ושדדו בעל חנות תכשיטים בבאר שבע | תיעוד

25.10.2021 / 18:30

בסרטון ניתן להבחין בארבעה, שהיו חמושים באלות, כשהם מרוקנים את המדפים עמוסי הזהב והיהלומים היישר לשקים לבנים שהכינו מבעוד מועד. בהמשך אילצו באלימות את בעל החנות לפתוח את חדר הכספות. "בערב כניסת פלוגות מג"ב לנגב, בוצע שוד ברוטאלי בסגנון התפוז המכני"

בווידאו: שוד בחנות תכשיטים בבאר שבע/צילום: מצלמות אבטחה

ארבעה רעולי פנים שדדו אמש (ראשון) חנות תכשיטים בבאר שבע. השוד תועד בסרטון מצלמות האבטחה של החנות, בו ניתן לראות את השודדים החמושים באלות כשהם מרוקנים את המדפים עמוסי תכשיטי הזהב והיהלומים היישר לתוך שקים לבנים אותם הכינו מראש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

בסרטון ניתן להבחין כי בזמן ששלושה מהשודדים לא פוסחים על אף מדף בחנות ומכניסים לתוך השקים גם את תכשיטים שהוצגו בחלון הראווה, החשוד הרביעי מאלץ את בעל החנות, תחת איומים, להוביל אותו אל חדר הכספות ולפתוח עבורו את הדלת כדי לרוקן גם את הכספת המרכזית של החנות, בו אוחסנו תכשיטים רבים נוספים.

שוד בחנות תכשיטים בבאר שבע, 24 באוקטובר 2021. ללא, מערכת וואלה!
"שוד ברחוב ראשי בבאר שבע בסגנון 'התפוז המכני'". זירת השוד, אתמול/מערכת וואלה!, ללא

השודדים לא הסתפקו בשלל הרב שמצאו, ופגעו גם בגופו של בעל החנות. קרובי משפחתו סיפרו כי השודדים קשרו והיכו אותו באלימות, עד שנזקק לטיפול רפואי.

מהוועד להצלת הנגב נמסר כי "אנו מזועזעים מעליית המדרגה הערב כאן ברחוב ראשי בבאר שבע. בעל עסק שרק מחפש להתפרנס נשדד באלימות ברוטאלית בסגנון התפוז המכני, בערב ההכרזה על כניסת שתי פלוגות מג"ב לנגב. הגיעה העת שממשלת ישראל תכריז על הנגב כאזור אסון לאומי ותפעל בהתאם".

תיעוד שוד בחנות בבאר שבע/צילום: מצלמות אבטחה

בחודש שעבר שדדה כנופיית גנבים מכולת בעיר, ממנה גנבו סחורה בשווי של יותר ממאה אלף שקלים. בתיעוד ממצלמת האבטחה, נראים שלושה גברים מכניסים את עובד החנות למחסן, נועלים אותו בפנים, ואז בוזזים את דוכן הקופה של המקום וכן את תכולת הדלפק שמאחוריו. הבעלים של בית העסק תקף בחריפות את מצב הפשיעה באזור: "איבדנו את ההרתעה בנגב, הם לא מפחדים".

"הם הגיעו אחרי אחת בלילה ושהו בחנות דקות ארוכות, כמעט רבע שעה. הם איימו בסכין או מברג על העובד ובמשך דקות ארוכות גנבו סחורה", סיפר הבעלים, שזו הפעם השנייה בה מנסים לפרוץ למכולת שלו. בפעם הקודמת השוד נכשל, אך הכנופייה השאירה נזקים עצומים לעסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully