וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבים שדדו סחורה בשווי של יותר מ-100 אלף שקל במכולת בבאר שבע | תיעוד

9.9.2021 / 21:25

בסרטון ממצלמות האבטחה, נראים 3 שודדים מכניסים את עובד החנות למחסן, נועלים אותו בפנים, ובוזזים את המקום. בעלי העסק, אותו כבר ניסו לשדוד בעבר, תקף בזעם: "נמאס לנו, איבדנו את ההרתעה בנגב. גנבים בתוך החנות רבע שעה והם לא מפחדים - לאן הגענו?"

תיעוד שוד בחנות בבאר שבע/צילום: מצלמות אבטחה

כנופיית גנבים שדדה הלילה (חמישי) מכולת בבאר שבע, ממנה גנבו סחורה בשווי של יותר ממאה אלף שקלים. בתיעוד ממצלמת האבטחה, נראים שלושה גברים מכניסים את עובד החנות למחסן, נועלים אותו בפנים, ואז בוזזים את דוכן הקופה של המקום וכן את תכולת הדלפק שמאחוריו. הבעלים של בית העסק תקף בחריפות את מצב הפשיעה באזור: "איבדנו את ההרתעה בנגב, הם לא מפחדים".

"הם הגיעו אחרי אחת בלילה ושהו בחנות דקות ארוכות, כמעט רבע שעה. הם איימו בסכין או מברג על העובד ובמשך דקות ארוכות גנבו סחורה", סיפר הבעלים, שזו הפעם השנייה בה מנסים לפרוץ למכולת שלו. בפעם הקודמת השוד נכשל, אך הכנופייה השאירה נזקים עצומים לעסק.

שוד מרכול בבאר שבע. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"נמאס לנו, איבדנו את ההרתעה". שוד המכולת בבאר שבע, הלילה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לדבריו, ישנה מכת פריצות לבעלי עסקים בבאר שבע, אותן המשטרה לא מצליחה למנוע. "כל הזמן מגיעות כנופיות של גנבים ושודדים עסקים בבאר שבע. נמאס לנו. לא מטפלים, לא עושים כלום. אין להם פחד, איבדנו את ההרתעה. גנבים בתוך החנות רבע שעה והם לא מפחדים - לאן הגענו?", סיכם בזעם.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה מנהלת מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה החמורה באזור, ובפרט במחוללי הפשיעה, הבריונות והאלימות, באמצעות מגוון יחידות, כוחות ואמצעים משטרתיים. כל תלונה או דיווח המתקבלים במשטרה ומעלים חשד לביצוע עבירה פלילית מטופלים מיד, ביסודיות ובמקצועיות במטרה לסכל ולחקור מקרי פשיעה. במקביל, המשטרה פועלת כל העת באופן יזום והתקפי נגד תופעות פשיעה שונות המטרידות ופוגעות בתושבי האזור, במישור הגלוי והסמוי, במטרה לאתר ולהעמיד לדין את מחוללי הפשיעה באשר הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully