וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהטן למען צה"ל: התרומה שגייסו "בלב אחד" לחיילים פצועים ובני משפחותיהם

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 1:54

בטקס שהתקיים בני יורק, כחלק מאירוע ההתרמה השנתי של העמותה, השתתפו כ-500 תומכים - מהם כמה ידוענים ישראלים - וגויסו 1.7 מיליון דולר למען החיילים. בנוסף, הוענקו פרסים ל-11 פצועי צה"ל. "החיילים הקריבו ומקריבים קורבנות עצומים. אנו מחויבים לתמוך בהם בלב אחד"

בווידאו: מפקד בסיס חוות השומר מספר על הטירונות המיוחדת לחיילים בבסיס/צילום: דו"צ

1.7 מיליון דולר גויסו לתמיכה בחיילי צה"ל שנפצעו ובני משפחותיהם, במסגרת אירוע ההתרמה השנתי של עמותת "בלב אחד", הפועלת לשיקום פצועי צה"ל. בטקס, שהתקיים ביום ראשון במנהטן, השתתפו כ-500 תומכים מהם כמה ידוענים ישראלים, שציינו בין היתר עשר שנים לארגון, אותו הקימו הרב אוריאל ושבי ויגלר.

במהלך ערב ההתרמה - שכלל הדלקת נר שמיני של חנוכה - הוענקו פרסים ל-11 פצועי צה"ל שהגיעו במשלחת לאירוע במיוחד מישראל, וימשיכו לסיור בן עשרה ימים בקהילות היהודיות והקמפוסים בעיר ניו יורק.

בין הידוענים שנכחו בטקס, כוכבי סדרת הטלוויזיה "שטיסל" ו-"פאודה", בהם מיכאל אלוני, מורן רוזנבלט וד"ר ומייק אוונס, ציוני נוצרי הידוע בזכות תרומותיו למדינה והזמר יעקב שוואקי.

אירוע ההתרמה לחיילי צה"ל של עמותת "בלב אחד" בארצות הברית, 5 בדצמבר, 2021. Rebecca Howard photography,
הכירו תודה. חלק ממשתפי האירוע/Rebecca Howard photography

"ארגון בלב אחד שואף להראות את הכרת התודה של העם היהודי בתפוצות ליוצאי צה"ל על כך שפעלו בחירוף נפש למען מדינת ישראל", אמרו הרב אוריאל ושבי ויגלר. "החיילים בגבורתם הקריבו ומקריבים קורבנות עצומים. אנו מחויבים לחזק אותם ולתמוך בהם בלב אחד".

הרב אוריאל ויגלר: "הערב הזה, נר שמיני של חנוכה, זוהי הזדמנות מיוחדת לחגוג את ניצחון האור על פני החושך. באנו חושך לגרש בידנו אור ולב אחד. הערב הזה אנחנו מציינים ניצחון אישי של כל חייל, של כל פצוע שהוא עולם בפני עצמו, וניצחון שלנו, כחברה שתומכת ומחזקת את טובי בניה ובנותיה של מדינת ישראל ועם ישראל".

אירוע ההתרמה לחיילי צה"ל של עמותת "בלב אחד" בארצות הברית, 5 בדצמבר, 2021. Rebecca Howard photography,
מציינים עשר שנים לעמותה/Rebecca Howard photography

"בלב אחד" היא עמותה שנוסדה בעיר ניו יורק בשנת 2009, הוקמה כיוזמה עולמית להוקיר את הלוחמים האמיצים ואת בני משפחותיהם, המתגוררים הן בישראל והן בארצות הברית, באמצעות מערכת של אהבה, תמיכה וחינוך. באמצעות תכניות שיקום ללוחמים פצועים, ייעוץ קריירה, קרנות מלגות ואירועים חברתיים וחינוכיים. למידע נוסף אפשר לבקר בכתובת: http://belevechad.nyc.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully