וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן שר הביטחון על הפיצוץ בנתנז: "לא שואלים גבר מה עשה בלילה"

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 8:41

אלון שוסטר התייחס בריאיון ברדיו 103FM לפיצוץ שאירע בסמוך למתקן להעשרת אורניום ואמר כי הוא מקווה שמווינה תצא בשורה. סגן שר הביטחון הוסיף כי "יש לנו חובה אנושית להיות אמיצים ואחראים לגורל הילדים והנכדים שלנו". על הירי במחבל אתמול: "פעלו כמו שצריך"

שיחות הגרעין בין המעצמות לאיראן נפתחו בווינה/צילום: רויטרס, עריכה: אביעד בללי

סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר הבוקר (ראשון) בריאיון ברדיו 103FM על הפיצוץ שהתרחש בסמוך למתקן להעשרת אורניום בנתנז כי "יש לנו חובה אנושית להיות אמיצים ואחראים לגורל הילדים והנכדים שלנו".

שוסטר הוסיף כי "לא שואלים גבר מה עשה בלילה, אך אנו מנסים כרגע לחולל את השינוי במוטיבציות של העולם כולו באמצעים דיפולומטיים. איראן היא בעיה של העולם כולו, ולא רק של מדינת ישראל בלבד. אני מקווה שמווינה תצא בשורה".

"השתמשנו בעבר בכוח כלפי האויבים שלנו ואנחנו משוכנעים שיש צורך במצבי קיצון לפעול גם באמצעים צבאיים ואנחנו מצפים שהעולם כולו יתגייס למשימה", אמר סגן השר. "לטובת זה, הקצנו סכום משמעותי כדי להגביר את המוכנות שלנו. מה נפגע בנתנז? לא יודע להגיד".

אלון שוסטר. ראובן קסטרו
"הלוחמים אתמול עשו על פניו שימוש מידתי וראוי בכוח". שוסטר/ראובן קסטרו

שוסטר נשאל על הירי במחבל אתמול בשער שכם והביע תמיכה בלוחמים. "השוטרים הצליחו לצמצם את הנזק ופעלו כמו שצריך. אנחנו צריכים להגיב בתקיפות ובמיידיות, אתמול היה על פניו שימוש מידתי וראוי בכוח. אזרחי ישראל צריכים לדעת שלובשי מדים שומרים עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully