וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבן בניסיון החיסול שמטלטל את הצפון משחזר: "הכול נהיה שחור, היו צפצופים באוזניים"

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 1:08

אליאור שרעבי, שהיה קורבן לניסיון חיסול שלפי החשד ביצע שמוליק הרוש, העלה פוסט מהמחלקה שבה הוא ואחיו מאושפזים: "הרגשנו שמשהו לא בסדר ברכב, אבל חשבנו שזה סתם משהו קטן. אחרי הפיצוץ הרכב עף מההדף, הסתכלתי לעבר הרגליים - והבנתי שהן כבר לא שם"

אליאור שרעבי בבית החולים. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
"בעזרת השם, אני אעמוד". אליאור שרעבי בבית החולים/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

אליאור שרעבי ואבי מור, שני הקורבנות לניסיון החיסול שבו חשוד העבריין שמוליק הרוש, מאושפזים בבית החולים לאחר שגפיהם נקטעו בפיצוץ מכוניתם. השניים החלו לא מזמן את תהליך השיקום שלהם ואתמול, במקביל להארכת המעצר של הרוש בשישה ימים, העלה שרעבי בן ה-19 פוסט מרגש באינסטגרם, שבו הוא מתעד את מה שקדם להתנקשות בחייו, את רגעי האימה ואת הקורות אותו בבית החולים.

הרוש היה אמור להתחתן ביום ראשון, בחתונה רבת משתתפים בהשתתפות הזמר ליאור נרקיס. החתונה תצטרך להידחות למועד מאחור יותר, לאחר שאתמול (חמישי) דחתה השופטת אורית וינשטיין ערר שהגיש הסנגור עו"ד ציון שמעון על ההחלטה להאריך את המעצר. מעצרם של שניים החשודים כחייליו של הרוש הוארך גם הוא.

"21/10/21 שעה 22:13, התאריך והשעה ששינו לי את החיים מקצה לקצה", שיתף שרעבי. "אחרי שבוע של קריעה ומלא עבודה, יום חמישי הגיע, הסופ"ש שלי, לצאת לנשום, ליהנות ,לשמוח ,לבלות ,לצחוק בלי גבולות. אני והבת זוג שלי תיכננו כל כך הרבה דברים לעשות באותו יום, ושום דבר מהם לא יצא לפועל. חבר התקשר אליי והציע שאני והבת זוג שלי נקפוץ אליו לישיבה, אז כמובן שלא יכולתי לסרב".

"אחי הגדול בדיוק היה אמור לצאת גם, אז ביקשתי ממנו שיקפיץ אותי ואת הבת זוג שלי לחבר. ירדנו במעלית, נכנסנו לאוטו וכבר אז התחילה תחושה מוזרה באוויר. הרגשנו שמשהו לא בסדר בנסיעה של הרכב, אבל חשבנו שזה סתם משהו קטן שלא צריך להתרגש ממנו, אז המשכנו לנסוע. ואז... צפצופים באוזניים, הכל שחור, אפור ומלא בגיצים של אש באוויר. היה רגע שלא הבנתי כל כך מה קרה, וצעקתי לאחי הגדול שיעצור את הרכב, שכנראה עף מההדף החזק של הפיצוץ. אחי ניסה בכל דרך לעצור את הרכב, אבל אז הבנו שאין ברקסים, אין הילוכים ואין שום דרך לעצור את הרכב.

"הרכב נכנס במעקה בטיחות, ושם כבר התחלתי לקבל את התמונה המלאה של המצב. הסתכלתי מסביבי והכל היה מטושטש, עמום ולא מובן. פתחתי את דלת הרכב כדי לצאת ולהבין מה קרה, ובאותה שנייה חיי השתנו. הבת זוג שלי עומדת מולי מסתכלת עליי וצועקת".

עוד בוואלה!

מעצרו של של העבריין שמוליק הרוש הוארך, חתונת הפאר שתוכננה - תידחה

לכתבה המלאה
העבריין שמוליק הרוש. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
החתונה תצטרך להידחות. שמוליק הרוש/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

"הסתכלתי אל עבר הרגליים שלי והבנתי באותו רגע שהן לא נמצאות שם יותר. נכנסתי להלם. צעקתי: 'אין לי רגליים', ומהרגע שהעלו אותי לאמבולנס אני כבר לא זוכר שום דבר. התעוררתי בטיפול נמרץ אחרי יום שהייתי מורדם ומונשם ולא הבנתי מה קרה לי. הדבר הראשון שעניין אותי כשפתחתי את העיניים זה מה עם הבת זוג שלי, מה איתה ואיך היא. אחרי שראיתי שבנס היא יצאה ללא פגע, ירדה לי אבן מהלב".

"סיפרו לי את מה שקרה, ולקח לי קצת זמן לעכל. הייתי ברכב ששמו עליו מטען. פציעות בעיניים, בידיים, בפנים וכמובן שאת הרגליים שלי אני איבדתי. אני לא יודע כל כך מה ולמה ואיך, אבל אני כן יודע שהייתי במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון".

"אשמים אני לא מחפש יש אבא שבשמיים שעושה חשבונות לכל אחד ועליו אני סומך", הדגיש אליאור, "אני על הרגליים. בעזרת השם אעמוד. זה אמנם ייקח לי קצת זמן אבל זה בסוף יקרה, וכשזה יקרה אני אחזור למה שאני הכי אוהב - המוסיקה", מבטיח שרעבי, די-ג'יי שרק התחיל את הקריירה שלו וכבר היה מבוקש מאד בצפון ובמרכז הארץ. "שום דבר לא יעצור אותי ושום דבר לא ימנע ממני לעשות את מה שאני באמת אוהב. אני מבטיח לכם שזה יהיה טוב מתמיד, כי אני קיבלתי את החיים במתנה, ואני הולך להפתיע אתכם בדברים חדשים".

לדבריו, הוא מבקש לשתף בדברים, "כדי שתיוודע האמת. שלא יאמינו לשמועות וכתבות שקריות שפרסמו. דברים שאי אפשר לתאר. אל תאמינו לכל מה שהתקשורת אומרת. אני יצאתי מהבית עם הבת זוג שלי כדי ללכת לחבר וליהנות, ולא זכיתי להגיע אליו. איבדתי את הרגליים שלי ומחכה לי עוד תהליך ארוך עד שאוכל לעמוד שוב. אני שואל את עצמי למה? אבל הכל מלמעלה".

מעצר שלושה חשודים, במעורבות שני ניסיונות רצח בנהריה באמצעות פיצוץ מטען ברכב. -, אתר רשמי
מעצר שלושת החשודים בניסיון החיסול/אתר רשמי, -

עזבה את העבודה כדי לטפל בילדים

במשפחה מדגישים שוב ושוב שאין לאליאור שרעבי כל קשר למיכאל מור, שהוא בן מנישואיה השניים של אמו שרה שרעבי, וכי בסך הכל מדובר בצעיר טוב ונורמטיבי שחלם על קריירה כדיג'יי. אמם של השניים, שרה שרעבי, עזבה את מקום עבודתה והתמסרה מאז ליל האירוע לטפול בילדיה הפצועים. שניהם עתה קטועי שתי רגליים, מאושפזים יחד באותו בית חולים. "הם לא קשורים לשום דבר. אנחנו אנשים שרחוקים בכלל מהאנשים האלה ומהעולם שלהם. את המלחמות שלהם שינהלו בינם לבין עצמם. קשה לי המצב הזה שהם עירבו חפים מפשע. קשה לי כאמא לשני הבנים שלי, בבית החולים מסביב לשעון".

בפוסט משלה היא מוסיפה: "תן לי להתעורר מהסיוט ומהכאב הזה. למה חיות רעות מנסות לפגוע באנשים טובים? למה ילדיי, שלא עשו רע לאף אחד? למה הם? למה לפגוע באנשים? עד מתי? אלוהים, למה אתה לא עוצר את זה? ולמה אני לא במקומם? למה חפים מפשע צריכים לשלם מחיר כבד?". לדבריה, "זה כואב אי אפשר לתאר כמה. אני רואה את הקושי שלהם והחיוך נמחק מהפנים. העיניים כבויות, אני מרגישה שאני קורסת, אבל מתפללת לאלוהים - תן לי כוחות. תן לי כוחות לעזור להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully