וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של של העבריין שמוליק הרוש הוארך, חתונת הפאר שתוכננה - תידחה

עודכן לאחרונה: 3.12.2021 / 2:44

הרוש הגיש באמצעות עורך דינו ערר לביהמ"ש, שדחה אותו והוא יישאר במעצר. הרוש חשוד ביחד עם עוד שניים בניסיון חיסול של קרובי משפחתו של מיכאל מור, יריבו של הרוש. חתונתו תוכננה ליום ראשון תידחה למועד אחר

שמוליק הרוש בדיון בבית משפט בחיפה, פברואר 2018. יואב איתיאל
הרוש. פברואר, 2018/יואב איתיאל

בית המשפט השלום בעכו האריך היום (חמישי) בשישה ימים, עד שלישי הבא, את מעצרו של העבריין שמוליק הרוש, בן 42 מנהריה, לאחר שנעצר יחד עם עוד שניים בחשד למעורבות בניסיון החיסול של שני הצעירים אבי מור ואליאור שרעבי. שניהם קרובי משפחתו של מיכאל מור, יריבו של הרוש.

הרוש, היה אמור להתחתן ביום ראשון בשבוע הבא בהשתתפות הזמר ליאור נרקיס ו-2,000 מוזמנים. הרוש הגיש באמצעות עורך דינו ציון שמעון ערר לבית המשפט המחוזי בחיפה, שדחה אותו והוא יישאר במעצר וכן חתונתו בהשתתפות הזמר תידחה.

מיכאל מור בהארכת מעצרו היום בבימ"ש בנצרת 3 בספטמבר 2017. חיים שפיר, מערכת וואלה!
מיכאל מור/מערכת וואלה!, חיים שפיר

אחר הצהריים, בבית המשפט המחוזי בחיפה, דחתה השופטת אורית וינשטיין ערר שהגיש הסנגור עו"ד ציון שמעון על ההחלטה להאריך את מעצרו של הרוש. במקביל, האריך השופט ויליאם חאמד גם את מעצרם של שניים החשודים כחייליו של הרוש, עמיר בניזרי בן 27 משלומי, איליה ברקובסקי, בן 23 ממעלות.

השלושה נעצרו אתמול בבוקר כחשודים במעורבות בניסיון החיסול בו נפצעו קשה שני הצעירים אבי מור בן ה-32 ואליאור שרעבי, חייל צה"ל בן 19, קרובי משפחתו של מיכאל מור, יריבו המר של הרוש, על רקע הסכסוך ומאבק הכוח המתמשך ביניהם. אבי הוא אחיינו של מיכאל מור. אליאור הוא אחיו למחצה של אבי. מטען חבלה התפוצץ ברכבם של השניים לפני חודש וחצי. הם פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שם בזכות הצוות הרפואי ניצלו אבל הם יוותרו נכים לשארית חייהם. עו"ד ציון שמעון מסר לוואלה! כי השלושה מכחישים כל קשר לאירוע והבטיח כי האמת תתברר בקרוב בבית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully