וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ הרכב בנהריה: במשטרה מתחזקת הערכה כי מדובר בתאונת עבודה ולא ניסיון חיסול

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 22:21

החקירה מתנהלת בימ"ר חוף, ולאחר האירוע נודע לוואלה! כי הכיוון המרכזי שנבדק היה שמדובר בניסיון חיסול - שכן אחד משני הפצועים קשה באירוע הוא אחיינו של העבריין הבכיר מיכאל מור. המשטרה מסרה בתגובה: "מדובר בחקירה מתנהלת ובשלב זה נחקר חשד לניסיון חיסול"

תיעוד פיצוץ הרכב בנהריה, בו נפצעו קשה שני בני אדם/.

במשטרה מתחזקת הערכה כי פיצוץ הרכב בנהריה ביום חמישי, שבו נפצעו קשה שני תושבי העיר, נגרם כתוצאה מתאונת עבודה ולא ניסיון חיסול כפי שסברו קודם לכן - כך נודע הערב (שבת) לוואלה!.

החקירה מתנהלת בימ"ר חוף, ולאחר האירוע נמסר כי הכיוון המרכזי שנבדק היה שמדובר בניסיון חיסול - שכן אחד משני הפצועים קשה באירוע הוא אחיינו של העבריין הבכיר מיכאל מור. אחיו של מור, אביו של הפצוע, נרצח בחיסול בנהריה לפני שנים ומור עצמו עבר כמה ניסיונות חיסול.

שני הגברים יצאו בחמישי בסביבות השעה 22:00 מחניון בניין סמוך, בו מתגורר חברו של קרוב המשפחה של העבריין הבכיר, ברכב יונדאי השייך לאביו של החבר. מדובר באיזור מרכזי אך שקט, לא הרחק מהיכל התרבות העירוני ותחנת מד"א. הם הספיקו לנסוע רק מרחק קצר.

שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בנהריה. 21 באוקטובר 2021. אנשי הדממה בפייסבוק, אתר רשמי
הרכב לאחר הפיצוץ, חמישי/אתר רשמי, אנשי הדממה בפייסבוק

מעט לאחר מכן, החריד הפיצוץ העז את השכונה ונשמע היטב ברחבי העיר. הנהג איבד שליטה והרכב המשיך בנסיעה עוד עשרות מטרים, עד שנעצר. למשטרה לא היה מודיעין שאירוע כזה צפוי להתרחש. בתחנה מתכננים לפקוח עין על מנת למנוע הצתת יריבויות ישנות וחדשות בעולם התחתון.

2 פצועים קשה בפיצוץ רכב בנהריה, 22 באוקטובר 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
זירת הפיצוץ, חמישי/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

לפני שנה וחצי נעשה הניסיון האחרון לחסלו במועדון סנוקר בעיר. לפני שלוש שנים ירו בו ברגל בעת שבילה בפאב במרכז נהריה. העבריין הבכיר עצור עד תום ההליכים במשפט שמתנהל בעניין אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully