וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אדי קצורה יואשם ברצח באדישות של הנערה יעל מלניק

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 11:12

בפרקליטות מחוז חיפה מתגבשת החלטה לכתב אישום חמור נגד האח בבית החולים הפסיכיאטרי ולהגשת הצהרת תובע נגדו כבר מחר. אחותה של יעל: "אף אחד לא יחזיר אותה, אבל הצדק חייב להיעשות". בד בבד, הסנגוריה הציבורית הגישה בשם קצורה ערעור על הארכת מעצרו

בווידאו: ביהמ"ש האריך את מעצרו של קצורה החשוד ברצח יעל מלניק/צילום: יואב איתיאל

בפרקליטות מחוז חיפה מתגבשת היום (רביעי) החלטה להגיש נגד אדי קצורה כתב אישום בגין רצח באדישות של הנערה יעל מלניק ולהודיע לבית המשפט המחוזי כי כבר מחר תיתן הצהרת תובע בפרשה. קצורה, אח בבית החולים הפסיכיאטרי שבו הייתה מלניק, טען כי לא רצח אותה וכי קבר אותה באדמה כחלק מטיפול שביקשה.

אחותה של יעל, רות מלניק, אמרה לוואלה! כי "לא קיבלנו הודעה רשמית על סעיף האישום, ואנחנו מחכים בקוצר רוח להצהרת תובע מחר. כמובן שאמרנו לאורך כל הדרך שיש להגיש נגד הרוצח כתב אישום בגין רצח. זה ברור וכולם יודעים את זה. אף אחד לא יכול להחזיר את יעל, אבל הצדק חייב להיעשות".

"עד שלא נראה כתב אישום עם המילה רצח לא נהיה רגועים", אמרו במשפחתה של יעל. "עברנו שבוע קשה מאוד, פיזית ונפשית, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר, נדרוש את אישום הרצח החמור ביותר ונילחם כדי שהוא יקבל מאסר עולם, ולא יום אחד פחות". הבוקר, בני המשפחה פנו לציבור בבקשה לסייע להם כלכלית כדי שיוכלו להמשיך במאבק: "אנחנו צריכים אתכם".

ליטל יעל מלניק בת ה-17 שגופתה אותרה בקריית מוצקין. פייסבוק, מערכת וואלה!
מסתמן כי יוגש כתב אישום בגין רצח באדישות. יעל מלניק/מערכת וואלה!, פייסבוק

הסנגוריה הציבורית הגישה היום ערר בשם אדי קצורה כנגד הארכת מעצרו עד מחר, כפי שהורה בית משפט השלום בעיר. הסנגוריה, המייצגת את קצורה באמצעות עו"ד בוריס שרמן, טוענת כי "עד היום לא הוגשה הצהרת תובע ואין צפי סביר כי תוגש גם בתום הארכת המעצר הנכחית". כמו כן, מוסיפה הסנגוריה כי "על השופט זיו אריאלי היה לקבוע אתמול כי החקירה הסתיימה, ומשלא הונחה בפניו הצהרת תובע היה עליו להורות על שחרורו של החשוד. אדוארד קצורה נעדר כל עבר פלילי, שיתף פעולה בחקירה, מסר גרסא מפורטת לאירועים, ואף ביצע שיחזור מוקלט".

עו"ד שרמן טוען: "קצורה שוהה במעצר לראשונה בחייו מעל 60 ימים בתנאים קשים משמעותית מתנאי המעצר 'הרגילים', כאשר לטענתו לא עבר כל עבירה פלילית". עוד מוסיף שרמן כי "לפני מספר ימים אף נפל לטענתו קרבן לאלימות מצד חוקריו עת הותקף במהלך החקירה ונגרם לו שבר בכף היד". הערר צפוי להישמע בהמשך היום. הסנגוריה נחושה לקחת את התיק גם לבית המשפט העליון באם לא יתקבל הערר.

החשוד ברצח יעל ליטל מלניק
29.11.21. אלון נדב, פלאש 90
הוגש ערר כנגד הארכת מעצרו. אדוארד קצורה/פלאש 90, אלון נדב

אדוארד "אדי" קצ'ורה בן ה-47, אח בבית החולים הפסיכיאטרי "מעלה כרמל" בטירת כרמל חשוד ברצח הנערה יעל מלניק, שהייתי ה מאושפזת בבית החולים. כמו כן חשוד קצורה גם בעילה אסורה של בת ה-17, תוך ניצול יחסי מרות ותוך הבטחת שווא לנישואים, וכן עבירות שיבוש החקירה והפרת צו ההרחקה.

גופתה של יעל מלניק נמצאה בתחילת חודש אוקטובר כשהיא קבורה חלקית באדמה באתר בנייה בקריית מוצקין. הנערה עברה לפנימיית כרמיה רק יומיים לפני היעדרה, ובמהלך שהותה שם סיפרה לצוות החינוכי על קשר שיש לה עם אח במרכז הרפואי לבריאות הנפש בו אושפזה בתחילת השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully