וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד כיתה י' הואשם ברצח בן 42: "ירה בתת מקלע מטווח קצר - ונמלט"

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 11:33

כתב אישום הוגש נגד בן 15 בגין רצח אחמד עמאש מג'סר א-זרקא בחודש ספטמבר. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! הוא נראה נמלט מהזירה כשהוא חמוש. "הגיע לפתח בית המנוח - וירה בו תוך כדי ריצה לפחות ארבעה כדורים

בווידאו: תיעוד של נער בן 15 יורה למוות בתושב ג'סר א-זרקא בליל יום הכיפורים/צילום: מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה נגד תלמיד כיתה י' בן 15, בגין רצח תושב ג'סר א-זרקא אחמד עמאש בן ה-42 בליל יום כיפור. בית המשפט קבע דיון כי הוא יישאר במעצר בית. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! נראה הנער נמלט מהזירה כשהוא חמוש.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד שונית קדם-נימצן, ב-15 בספטמבר בשעות הערב, החליט הנער החלטה לפגוע בעמאש, והוא הצטייד בתת מקלע מאולתר כשהוא טעון בתחמושת. זמן קצר לאחר מכן, הגיע בריצה סמוך לפתח ביתו של המנוח, אשר עמד מחוץ לביתו, ותוך כדי ריצה ירה מהנשק לעברו ממרחק קצר לפחות ארבעה כדורים - ונמלט מהמקום בריצה. כתב האישום מייחס לנער עבירות של רצח באדישות ועבירות בנשק. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וזאת לאחר ששוחרר בתנאים במהלך החקירה.

זירת הרצח | תיעוד הימלטות המתנקש תושב ג'סר א-זרקא. צילום מסך, תיק החקירה, מערכת וואלה!
זירת הרצח. ג'סר א-זרקא/מערכת וואלה!, צילום מסך, תיק החקירה

עמאש, צלם אירועים, נרצח בליל יום הכיפורים באחד משני מקרי רצח שאירעו בצפון בתוך כשעתיים ובעת שקציני המשטרה של מחוז חוף היו בהערכת מצב בעכו בנוגע לרצח אחר ובלתי קשור שהתרחש אותו ערב שם. עמאש נורה בשכונה הדרומית של היישוב ופונה לבית החולים הלל יפה במצב אנוש, שם נקבע מותו.

עורך הדין מוחמד רחאל המייצג את הנער אמר לוואלה!: "מהיום הראשון הוא מכחיש כל קשר לאירוע המדובר, הוא לא היה בו, הוא לא השתתף בו הוא לא קשור אליו בכל דרך. מדובר ככל הנראה בטעות בזיהוי, ולמרבה הצער הרשויות מתעקשות על הטעות הזו. מדובר בתיק שיש בו ראיות חותכות, למה צריך להגיש אחרי חדשיים וחצי? צריך לציין שבמהלך החקירה שיחרר אותו בית משפט השלום בחדרה, וערר על החלטה זו שהגישה המשטרה נדחה בבית המשפט המחוזי. למעלה מזאת, המדינה נסוגה מכוונתה להגיש ערעור על שחרורו לבית המשפט העליון, על אף שבית המשפט עכב עבורה את ביצוע השחרור, לבקשתה, כל זאת כאשר הראיות מצויות בתיק עוד טרם מעצרו. אז אני שואל מה התחדש?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully