וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של יעל מלניק: אנו במלחמה כדי שהרוצח ישב בכלא כל החיים, לא נקבל שחרור שלו

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 8:32

רות מלניק טענה בריאיון ל-103FM כי החלטת בימ"ש השלום על שחרורו של אדי קצ'ורה, החשוד ברצח אחותה, הייתה עניין טכני בלבד. "לא ראו איך החקירה תסתיים בזמן אז שחררו אותו, יש ראיות ממשיות שהוא רצח אותה". על התמודדותה: "אני בת 18 בסה"כ, ואיבדתי את אחותי היחידה"

בית המשפט הורה לשחרר את אדי קצורה, החשוד ברצח יעל מלניק/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אביעד בללי

רות מלניק, אחותה של יעל מלניק, אמרה הבוקר (שלישי) בריאיון ל-103FM כי אם בית המשפט לא יגזור מאסר עולם על אדי קצורה, החשוד ברצח יעל, משפחתה לא תקבל זאת. "אני מקווה שהוא יישב כל החיים בכלא, אם לא, אני לא אקבל את זה. המשטרה אומרת שיש ראיות ממשיות שהוא רצח אותה. אנחנו מרוסקים אבל המלחמה הקטנה שלנו זה שהרוצח שלה יישב בכלא כל החיים שלו. אנחנו צריכים להיות חזקים בשביל אחותי".

לאחר שאמש שחררה שופטת בית משפט השלום בחיפה את קצורה, לפני שהמחוזי קיבל את ערעור המשטרה ועיכב את השחרור ב-24 שעות, טענה מלניק כי השחרור שלו נבע מעניין טכני בלבד, בשל הצורך בהארכת המעצר בזמן שהחקירה מתנהלת. "לא ראו איך החקירה תסתיים בזמן הזה אז לדעתי בגלל זה החליטו לשחרר אותו".

מלניק טוענת כי "יש ראיות ממשיות לזה שהוא רצח את אחותי. גם אתמול השופט, נשיא המחוזי שקיבל את הערעור, אמר דברים שאף פעם לא שמענו באף דיון. הוא אמר שזה בן אדם חולה, שדרגת הסיכון שלו מאוד גבוהה, שכנראה המהות שלו לבוא לעבוד בבית חולעם פסיכיאטרי הייתה בשביל לנצל ילדות במצב כזה, במצב לא טוב".

משפחה של יעל מלניק בבית המשפט בדיון ביטול שחרור החשוב למעצר בית 29 בנובמבר 2021. יואב איתיאל
משפחתה של יעל מלניק בבית המשפט, אתמול/יואב איתיאל

לדבריה, קיימות עדויות נוספות על התנהגותו של קצורה מבנות שהיו מאושפזות בבית החולים הפסיכיאטרי "מעלה כרמל" בטירת כרמל, בו עבד. "כל יום אני שומעת משהו חדש מבנות שהיו מאושפזות ומטופלות שלו. שמעתי שהוא הטריד אותן מינית במקומות בלי מצלמות, הרביץ למטופלים שלו. שמעתי שהוא היה אלים, מניפולטיבי, תוקפני, היה מגיע לעבוד בהשפעת סמים ואלכוהול. שמעתי הרבה דברים שפשוט הייתי בשוק כל פעם מחדש".

על מצבה הנפשי אמרה מלניק: "אני נשברת הרבה מאוד, קשה לעבור את כל זה, אני גם ילדה בת 18 בסך הכול ואיבדתי את אחותי הקטנה, היחידה. ברור שאני נשברת, אני בוכה הרבה. אין לי זמן לעכל את כל מה שאני עוברת מרוב שזה כל כך אינטנסיבי".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully