וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: בן 53 נורה למוות בירכא

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 2:53

צוות מד"א קבע את מותו של הגבר, היום הישאם שחאדה בן ה-53 שנורה בכניסה למסגרייה ביישוב. המשטרה פתחה בחקירה. זהו הנרצח ה-117 בחברה הערבית מתחילת השנה

בווידאו: זירת הרצח בירכא/מערכת וואלה!

גבר בן 53 נורה היום (ראשון) למוות ביישוב ירכא שבצפון. צוות מד"א שהגיע לזירת הירי, בכניסה למסגרייה ביישוב, קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

הנרצח, היום שחאדה בן 53. על פי החשד מדובר בנקמה על רצח אחר בכפר. בנו של המנוח עצור כחשוד ברצח של סרחאן עטאללה, צעיר כבן 30 שנרצח ב-31 ביולי באירוע ירי ודקירות בעת שהיה עם ארוסתו ברכב שבועיים לפני יום נישואיהם.

מתח גדול בכפר ירכא בעקבות הרצח ועשרות צעירים מתאספים בשעה זו ליד בית המנוח. כוח גדול של שוטרים ואנשי יס"מ הגיעו במקום וכוחות גדולים עוד זורמים לכפר בניסיון למנוע עוד שפיכות דמים. מסוק משטרה באוויר, מסייר מלמעלה בין זירת הרצח למרכז הכפר. נעשתה פנייה לשיח' מואפק טריף, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל המתגורר בכפר הסמוך ג'וליס, כדי שיביא להרגעת הרוחות.

היום הישאם שחאדה בן ה-53 שנורה בכניסה למסגרייה בירכא. 29 בנובמבר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
היום הישאם שחאדה בן ה-53 שנורה בכניסה למסגרייה בירכא/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

ראש העדה הדרוזית השייח' מופק טריף יחד עם ראשי רשויות ונכבדים מהכפרים הדרוזים הגיע אחר הצהריים לירכא בעקבות מעשה ברצח שאירע הבוקר.
השייח' טריף גינה את המעשה וקרא למשטרה לשים את ידה כל המבצעים ולהעמידם לדין. עוד קרא לאיפוק ולא לקחת את החוק לידיים.

השייח' טריף אמר עוד כי מעשה האלימות הם מילה ממארת בחברה שיש לגדוע אותם מן השורש וקרא לממשלת ישראל ולכוחות הביטחון לפעול בייתר שאת בצפון בכדי להחזיר את הביטחון לתושבים.

לפי נתוני מרכז אמאן, זהו הנרצח ה-117 בחברה הערבית מתחילת השנה. בכל שנת 2020 מספר הנרצחים עמד על 113.

עוד בוואלה!

רצח רשא סיתוואי בגליל: שני חשודים נעצרו

לכתבה המלאה
זירת דקירת גבר ביפו, 21 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
הנרצח ה-117 בחברה הערבית מתחילת השנה/ראובן קסטרו

המעשה שבו נאשם בנו של הנרצח, פאדי בן ה-24 , ובן דודו תאאר, בן ה-25 אירע ב-31 ביולי. על פי כתב האישום, השניים קשרו ביחד עם אחרים לארוב לנרצח לאחר שסיים את עבודתו בכפר יאסיף. הם התנגשו ברכבו ואז הסתערו עליו, היכו אותו באכזריות, דקרו אותו וירו בו. לפי האישומים, פעדי שחאדה השתמש נגד הנרצח בסכין ובחפץ הנראה כפטיש או גרזן. התביעה טוענת שנתיב של כתמי דם אותר על הכביש והמדרכה מהרכב ועד בית משפחת שחאדה. החשודים שמרו על שתיקה בחקירתם.

ביום חמישי נורתה למוות רשא סיתאווי, בת 32, בביתה ביישוב מרר שבגליל. האישה, בעלת מכון יופי ואם לשלושה ילדים, שנורתה בעודה מסייעת לבתה בת ה-12 בשיעורי הבית. צוות מד"א מצא אותה מחוסרת הכרה, ונאלץ לקבוע את מותה במקום.

סיתאווי התגוררה במרר בבית הוריה המנוחים, לאחר שעברה מהיישוב ראמה, שם התגוררה עם בעלה לפני גירושיהם. כמו כן, היא היתה בת דודתו של האיל סיתאווי, שוטר מג"ב שנורה למוות בהר הבית לפני כארבע שנים בידי מחבלים, יחד עם השוטר כמיל שנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully