וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח רשא סיתוואי בגליל: שני חשודים נעצרו

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 10:11

התפתחות בחקירת רצח האישה אתמול במרר. זהות החשודים אסורה לעת עתה בפרסום. סיתוואי, גרושה ואם לשלושה, הפעילה מכון יופי ביישוב מגוריה. לאחר הרצח, אמרו תושבים וקרובי משפחה כי לא ידוע על איומים כלפיה או על מצוקה שבה הייתה נתונה

בווידאו: זירת רצח אישה במרר/צילום: אלי אשכנזי, עמאר אסאדי ומד"א

המשטרה עצרה הבוקר (שישי) שני חשודים בחשד לרצח רשא סיתוואי אתמול בגליל. על זהותם של שני העצורים מוטל צו איסור פרסום. אמש, סמוך לזירת הרצח, אמרו תושבים וקרובי משפחה כי לא ידוע על איומים כלפיה או על מצוקה שבה הייתה נתונה סיתאווי.

רשא סיתוואי, בת 32, נורתה אמש למוות בביתה ביישוב מרר שבגליל. האישה, בעלת מכון יופי גרושה ואם לשלושה ילדים, נורתה בעודה מסייעת לבתה בת ה-12 בשיעורי הבית. צוות מד"א מצא אותה מחוסרת הכרה, ונאלץ לקבוע את מותה במקום.

רשא סיתאווי, נרצחה במרר, 25 בנובמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, תמונות גולשים
רשא סיתוואי/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

סיתאווי התגוררה במרר בבית הוריה המנוחים, לאחר שעברה מהיישוב ראמה, שם התגוררה עם בעלה לפני גירושיהם. רשא היא בת דודתו של האיל סיתאווי, שוטר מג"ב שנורה למוות בהר הבית לפני כארבע שנים בידי מחבלים, יחד עם השוטר כמיל שנאן.

בן דודה תאופיק סיתאווי תיאר אתמול את התחושות הקשות של המשפחה: "לא מוכר לנו הרקע ולמה זה קרה. אנחנו בשוק. קיבלנו הודעה מזעזעת על כך שהיא נרצחה בדם קר בתוך הבית שלה, כשהיא מטפלת בבת שלה. קיבלנו את המקרה במכה גדולה, דווקא ביום שאנחנו מציינים את האלימות נגד נשים, המקרה ממש זעזע את כל העיר. אין מילים, פשוט מאוד".

לדבריו, מדובר בשכונה שקטה בעיר. הוא עוד ציין כי בני המשפחה סומכים על המשטרה: "אנחנו מחכים למשטרה שבודקת וחוקרת את העניין. לא ידוע לנו שהיא היתה מאוימת, ניהלה חיים שקטים ואין לה אויבים".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully