וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממצאים מבססים את החשדות": דניאל קדר יואשם ברצח אלדד פרי

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 18:33

פרקליטות מחוז מרכז תגיש מחר הצהרת תובע נגד בן ה-64, החשוד כי ירה למוות ביזם הנדל"ן ברחובות לפני יותר מחודש. במשטרה סבורים כי על פי חומר הראיות שגובש - קדר הוא זה שרצח לכאורה את פרי

בווידאו: דניאל קדר, החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי/צילום: לירן לוי

פרקליטות מחוז מרכז תגיש מחר (שני) בבוקר הצהרת תובע נגד דניאל קדר, תושב ראשון לציון בן 64, בגין רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי בראשון לציון באמצע החודש שעבר. קדר רכש מהחברה של פרי שתי דירות בפרויקט בלוד בסכום של כחמישה מיליון שקלים.

במשטרה סבורים כי על פי חומר הראיות שגיבשו - קדר הוא זה שרצח לכאורה את פרי. בידי המשטרה ממצאים שמבססים לכאורה את החשדות נגדו. צו איסור פרסום גורף מוטל על פרטי החקירה.

פרשת רצח אלדד פרי | דניאל קדר החשוד במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. לירן לוי, מערכת וואלה!
"אין לי שום קשר לאירוע הזה". קדר/מערכת וואלה!, לירן לוי

בחקירתו ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, הכחיש שהיה מעורב באירוע. "אין לי שום קשר לאירוע הזה", אמר לחוקרים. עו"ד ששי גז המייצג אותו אמר כי לקדר "היו אויבים רבים. הרבה אנשים יכלו להיות חשודים ברצח. האיש האחרון שרוצה במותו זה נאשם. כל רוכש דירה מעצם טבעו, לא ירצח את האיש שבסופו של דבר חייב לו. אדם שחייבים לו לא רוצח את החייב. יש כאן ערבות אישית. אין לו מניע לרצוח אלא להפך".

אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
קדר רכש מהחברה שתי דירות בפרויקט בלוד בסכום של כחמישה מיליון שקלים. פרי/פלאש 90, יונתן זינדל

קדר הוא סב לשישה, עובד בתחום המחשבים בחברה טכנולוגית בדרום. זהותו הנורמטיבית הפתיעה את חוקרי ימ"ר מרכז. אולם לצד תמונות עם הנכדים ובילויים משפחתיים שממלאים את פרופיל הפייסבוק שלו, ניתן לראות בחלק מהפוסטים את חיבתו לאופנועים ולירי. קדר נושא רישיון לנשק שנים רבות ומחזיק באמתחתו אקדח.

פרי, בן 44, אב לשמונה ילדים, נורה למוות בבוקר 15 באוקטובר על ידי רוכב אופנוע אלמוני ברחוב מרדכי בשיסט. גורמי רפואה שהגיעו למקום ביצעו ניסיונות החייאה ולבסוף קבעו את מותו. לפי בדיקה ראשונית שבוצעה במקום, עלה כי פרי הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר, כשמולו הגיח רוכב האופנוע, ופתח לעברו בירי ואז נמלט מהמקום. החוקרים פעלו לאיתור מצלמות אבטחה על מנת להתחקות אחר האירוע. באותו בוקר הם הגיעו לביתו של פרי ותשאלו את בני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully