וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סב לשישה, חובב אופנועים ואקדחים: דניאל קדר הוא החשוד ברצח אלדד פרי

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 11:36

זהותו של החשוד בן ה-64 הותרה לפרסום לאחר שנעצר בתחילת השבוע בחשד שירה ביזם הנדל"ן בראשון לציון. קדר עובד בתחום המחשבים, נחשב לאדם נורמטיבי ולא היה מוכר למשטרה. זהותו הפתיעה את חוקרי ימ"ר מרכז, אולם גרושתו ותמונות עם נשק בפייסבוק מציגים תמונה יותר מורכבת

בווידאו: דניאל קדר, החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי/צילום: לירן לוי

דניאל קדר, בן 64 מראשון לציון, הוא החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי לפני כחודש ברחובות - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. קדר רכש מהחברה של פרי שתי דירות בפרויקט בלוד בסכום של כחמישה מיליון שקלים. על פי החשד, הוא ירה בו סמוך בראשון לציון ונמלט מהמקום על אופנוע.

קדר הוא סב לשישה, עובד בתחום המחשבים בחברה טכנולוגית בדרום. זהותו הנורמטיבית הפתיעה את חוקרי ימ"ר מרכז. אולם לצד תמונות עם הנכדים ובילויים משפחתיים שממלאים את פרופיל הפייסבוק שלו, ניתן לראות בחלק מהפוסטים את חיבתו לאופנועים ולירי. קדר נושא רישיון לנשק שנים רבות ומחזיק באמתחתו אקדח.

קדר אף העלה לעמוד הפייסבוק שלו בכמה מקרים תמונות עם אקדח ומטרה שאליה ירה. לצד אחת התמונות הוא כתב "כבר הזהרתי אתכם בעבר לא להתעסק איתי?", מילים שמקבלות משמעות נוספת לאור החשדות נגדו.

פרשת רצח אלדד פרי | דניאל קדר החשוד במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. לירן לוי, מערכת וואלה!
זהותו הפתיעה את החוקרים. קדר בבית המשפט/מערכת וואלה!, לירן לוי
פרשת רצח אלדד פרי | דניאל קדר החשוד במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים", מערכת וואלה!
תמונות עם אקדחים. פרופיל הפייסבוק של קדר/מערכת וואלה!, "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים"

חקירת הרצח התקדמה משמעותית, עם השגת ממצאים שמחזקים את החשד בקדר. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! כי בימ"ר מרכז "משוכנעים שהחשוד שבידיי המשטרה הוא זה שלחץ על ההדק". כעת, במשטרה מנסים לאסוף כמה שיותר ראיות שיאפשרו הגשת כתב אישום בגין רצח.

החשוד נעצר ביום ראשון. שופט השלום בראשון לציון טל ענר ציין החליט להאריך את מעצרו בעשרה ימים, תוך שהוא מציין כין "מדובר בחשד בעוצמה גבוהה יחסית". השופט הוסיף כי "חומר הראיות קושר את החשוד באופן מובהק לזירת הרצח, באמצעות פסיפס של ראיות טכנולוגיות ואחרות, וכן מבסס מניע אפשרי".

ק', גרושתו של קדר, סיפרה כי מדובר בגבר אלים שתקף אותה באופן מילולי ופיזי. "הוא היה אלים כלפיי, הוא כנראה מסוגל לזה", סיפרה בריאיון ל-103FM. "הוא איים שירצח אותי, תפסו אותו עם הנשק ביד. לפני הגירושים עברתי סיוט, וגם לאחריהם. ולכן הבנתי שהבנאדם כנראה מסוגל".

אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
הרוכשים זעמו על ההבטחות הכוזבות. פרי/פלאש 90, יונתן זינדל
זירת רצח איש עסקים ברחובות, 15 באוקטובר 2021. ללא, פלאש 90
זירת הרצח בחודש שעבר/פלאש 90, ללא

פרי בן ה-44, אב לשמונה ילדים, נורה למוות בבוקר 15 באוקטובר על ידי רוכב אופנוע, כשהגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר. גורמי רפואה שהגיעו למקום ביצעו ניסיונות החייאה ולבסוף קבעו את מותו.

חברת הנדל"ן בה החזיק קרסה לפני יותר משנה. עסקיו של פרי נסקו במהירות, אך קבוצות הרכישה הרבות שהקים הותירו את לקוחותיהן עם הפסדים של מאות אלפי שקלים. כמו כן, הוא עירב בין הנכסים האישיים שלו לבין נכסי החברות, וחובו מוערך על ידי הנאמנים בכ-330 מיליון שקל.

תושבת השכונה סיפרה באותו יום כי "הוא נפל כי הוא נסק למעלה. הצליח יותר מדי. לא האמנו שזה יבוא לפה לשכונה. זה סוף העולם. זאת שכונת יוקרה. באמצע רחובות. אבל זה הגיע כנראה בגלל שהוא השאיר אנשים בלי דירות. למרות שהוא אמר והאמין שהוא יחזיר לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully