וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי שהרעיד את השכונה, המהומה בבית הכנסת והבריחה: רצח אלדד פרי - דקה אחר דקה

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 13:42

פרי יצא מביתו לבית הכנסת השכונתי בו נהג להתפלל מדי בוקר. בדרכו לשם, רוכב אופנוע ירה בו כמה כדורים ונמלט. תושבים שיצאו לריצה הזעיקו את כוחות ההצלה והביטחון, שהחלו בגביית עדויות מעוברי אורח ומתושבים. בינתיים, כל כיווני החקירה עדיין פתוחים

בווידאו: זירת הרצח ברחובות/צילום: רוני כנפו

רציחתו הבוקר (שישי) של איש העסקים אלדד פרי, בן ה-44, תפסה את תושבי רחובות בהפתעה. כמה תושבים היו באמצע ריצת בוקר, ואחרים התפללו בבית הכנסת כששמעו לפתע את קולות הירי. במשטרה נמשכים המאמצים לבירור נסיבות הרצח, כשכל כיווני החקירה עדיין פתוחים.

06:10 - איש העסקים אלדד פרי יוצא מביתו לבית הכנסת השכונתי הנמצא בפקולטה לחקלאות, בו נהג להתפלל מדי בוקר.

06:17 - פרי עוצר בחנייה ויוצא מהאוטו. אדם רכוב על אופנוע מגיח לעברו, פותח באש - ונמלט. מתפללים בבית הכנסת ששמעו את הירי יצאו במהירות לרחבה מחוץ למבנה והבחינו בפרי שרוע על הרצפה.

זירת רצח איש עסקים ברחובות, 15 באוקטובר 2021. ללא, פלאש 90
זירת הרצח, הבוקר/פלאש 90, ללא
אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
נורה בדרכו לבית הכנסת/פלאש 90, יונתן זינדל

06:21 - תושבים שהיו בריצת בוקר שגרתית בפאתי השכונה שומעים את קולות הירי, מתקשרים למשטרה ומדווחים על שאירע.

06:23 - כוחות המשטרה מגיעים לזירת הרצח מחוץ לבית הכנסת, כשמסביב לפרי עומדים עוברים ושבים. עם הגעתם של השוטרים הם מזעיקים את כוחות ההצלה.

06:28 - צוות מד"א הגיע לזירה, העניק לפרי טיפול רפואי ראשוני, אולם נאלץ בסופו לקבוע את מותו. כמה שעות לאחר מכן, גופתו פונתה.

זירת רצח ברחובות, 15 באוקטובר 2021. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת הרצח/מד"א, תיעוד מבצעי
רכבו של איש עסקים שנרצח ברחובות, 15 באוקטובר 2021. רוני כנפו
רכבו של פרי, הבוקר/רוני כנפו

חוקרי משטרה נוספים שהוזעקו לזירה, החלו בגביית עדויות מעוברי אורח ומתושבים. באותו הזמן, חוקרי מז"פ החלו באיסוף מידע בזירת הרצח. ארבע שעות לאחר הרצח, החוקרים בזירה ממשיכים לאסוף ממצאים.

פרי, הנחשב למטאור בעולם הנדל"ן, שעלייתו ונפילתו היו מהירים, החזיק בחברת נדל"ן, שקרסה לפני יותר משנה. פרי נחשב ליזם והקים לא מעט קבוצות רכישה, שהותירו את לקוחותיהן עם הפסדים של מאות אלפי שקלים. אלדד פרי עירב בין הנכסים האישיים שלו לבין נכסי החברות, וחובו הוערך על ידי הנאמנים בכ-330 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully