וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול ביציאה מבית הכנסת: איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן נורה למוות ברחובות

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 10:34

לפי בדיקה ראשונית עולה כי אלדד פרי בן ה-44 הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר, כשמולו הגיח רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום. גורמי רפואה שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה ולבסוף קבעו את מותו. תושבת השכונה: זה הגיע בגלל שהשאיר אנשים בלי דירות

בווידאו: זירת הרצח ברחובות/צילום: רוני כנפו

איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן, בן 44, נורה למוות הבוקר (שישי) ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות. גורמי רפואה שהגיעו למקום ביצעו ניסיונות החייאה ולבסוף קבעו את מותו. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע. שם הנרצח הוא אלדד פרי, אב לשמונה ילדים.

לפי בדיקה ראשונית עולה כי פרי הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר, כשמולו הגיח רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום. החוקרים מנסים לאתר מצלמות אבטחה על מנת להתחקות אחר האירוע. בנוסף, הם הגיעו לביתו של פרי ותשאלו את בני משפחתו.

א' תושבת השכונה סיפרה: "הוא נפל כי הוא נסק למעלה. הצליח יותר מדי. לא האמנו שזה יבוא לפה לשכונה. זה סוף העולם. זאת שכונת יוקרה. באמצע רחובות. אבל זה הגיע כנראה בגלל שהוא השאיר אנשים בלי דירות. למרות שהוא אמר והאמין שהוא יחזיר לכולם".

אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
פרי/פלאש 90, יונתן זינדל
זירת רצח ברחובות, 15 באוקטובר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
זירת הרצח ברחובות, הבוקר/אתר רשמי, ללא קרדיט
זירת רצח ברחובות, 15 באוקטובר 2021. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת הרצח, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי

לפני יומיים, תושבת חדרה בת 97 נמצאה בביתה ללא רוח חיים - המשטרה עצרה את המטפלת שלה, אישה בת 30 ממולדובה, בחשד שרצחה את הקשישה.

זירת רצח איש עסקים ברחובות, 15 באוקטובר 2021. ללא, פלאש 90
זירת הרצח, הבוקר/פלאש 90, ללא
זירת רצח איש עסקים ברחובות, 15 באוקטובר 2021. רוני כנפו
זירת הרצח, הבוקר/רוני כנפו

הקשישה נמצאה ללא רוח חיים במיטתה, ללא סימני אלימות וללא סימנים מחשידים. על פי ממצאי החקירה, הקשר האחרון עמה נוצר אמש. בתה של הקשישה נכחה בזמן שחוקרים תישאלו את המטפלת החשודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully