וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של החשוד במעורבות ברצח אלדד פרי: "איים שירצח אותי, תפסו אותו עם הנשק ביד"

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 11:48

ק' חשפה בריאיון ב-103FM שבמהלך חייהם המשותפים החשוד תקף אותה פיזית ומילולית: "האיומים היו בלתי פוסקים, הוא כנראה מסוגל לזה". עוד סיפרה שבעלה לשעבר נעצר לאחר שאיים לירות בה. לדבריה, אביו הוא שהזעיק את השוטרים, אמר להם שמדובר באדם מסוכן וסירב לשלם לו ערבות

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד ברצח אלדד פרי/מערכת וואלה!

ק', גרושתו של החשוד במעורבות ברצח אלדד פרי לפני כחודש, חשפה הבוקר (שני) כי מדובר בגבר אלים שתקף אותה באופן מילולי ופיזי. "הוא היה אלים כלפיי, הוא כנראה מסוגל לזה", סיפרה. "איים שירצח אותי, תפסו אותו עם הנשק ביד". את הדברים אמרה בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

"(כששמעתי על זה) עלו בי זיכרונות מהעבר ולכן לא כל כך הופתעתי", אמרה ק'. "תהיתי אם זה הוא או לא, אבל לפני הגירושים עברתי סיוט, וגם לאחריהם. ולכן הבנתי שהבנאדם כנראה מסוגל".

פרשת רצח אלדד פרי | החשודים במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. לירן לוי
"תפסו אותו עם האקדח ביד". החשוד ברצח אלדד פרי בבית המשפט, אתמול/לירן לוי

השניים הכירו כשעבדו יחד באותה חברה והתחתנו כשהייתה בת 20, והוא בן 28. 10 שנים לאחר מכן, הם התגרשו, לטענתה משום שנהג כלפיה באלימות, פיזית ומילולית. "האיומים היו בלתי פוסקים. היה לו אקדח בבית. ברגע שנסעתי להוריי לשישי־שבת, הוא הגיע לשם. כמובן שלקחתי את הילדים. כשהגיע, האקדח פשוט היה בידו".

"אביו הפנה אותי למשטרה, הוא הצליח להשיג אותם, אמר להם 'תגיעו מהר, הבנאדם מסוכן'", שחזרה ק'. "ברגע שהשוטרים הגיעו הם תפסו אותו עם הנשק ביד. אמי גרה בדירה פרטית, והם תפסו אותו כשהוא מאיים שירצח אותי ויתחיל לירות".

לדבריה, משפחתו של החשוד ברצח פרי הגנה עליה מפניו. "עצרו אותו לשבוע והוא כעס כשאביו לא שחרר אותו בערבות", סיפרה והוסיפה כי נהג כלפיה באלימות מילולית עוד לפני החתונה וכי הוריו התערבו עבורה בנעשה. עם זאת, לאחר הריאיון ביקשה ק' להוסיף כי "מדובר באדם שבסה"כ אהב אנשים ועזר להם. לא ייתכן שינסה לפגוע במישהו".

אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
אלדד פרי/פלאש 90, יונתן זינדל
פרשת רצח אלדד פרי | החשוד במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים", מערכת וואלה!
פוסט שפרסם החשוד ברצח/מערכת וואלה!, "סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים"

קודם לכן, אמר ששי גז, עורך דינו של החשוד כי "הלקוח שלי מופתע ומזועזע מעצם החשד נגדו. הוא לא בשלב הפחד, אלא בשלב העלבון. הוא נעלב ממה שמיחסים לו". את הדברים אמר בריאיון ל-103FM.

"בתום הימים האלה יישארו רק כותרות, אני משוכנע שהמשטרה תגיע בעצמה למסקנה שצריך לשחרר אותו", הוסיף גז. "שאלתי את אנשי המשטרה, שהוציאו צו של שופט נגד החשוד כבר לפני שבועיים, אם במהלך השבועיים האלה הם חקרו גם כיוונים נוספים. הם אישרו שנבחנו גם כיוונים נוספים".

פרשת רצח אלדד פרי | מסמכי החקירה בפרשה במהלך דיון החשודים בבית המשפט השלום, ראשל"צ 7 בנובמבר 2021. לירן לוי
פרשת רצח אלדד פרי | מסמכי החקירה בפרשה במהלך דיון החשודים בבית המשפט השלום, ראשל"צ 7 בנובמבר 2021/לירן לוי

אתמול, נעצר החשוד, תושב ראשון לציון בן 64, ומעצרו הוארך בעשרה ימים. בחקירתו ביחידה המרכזית של מחוז מרכז הכחיש שהיה מעורב באירוע. "אין לי שום קשר לאירוע הזה", אמר לחוקרים.

במהלך היום, בבית המשפט, התברר בנוסף כי החשוד רכש מפרי שתי דירות בפרויקט נדל"ן בלוד. עו"ד ששי גז המייצג אותו אמר בדיון כי "למנוח היו אויבים רבים. הרבה אנשים יכלו להיות חשודים ברצח. האיש האחרון שרוצה במותו זה נאשם. כל רוכש דירה מעצם טבעו, לא ירצח את האיש שבסופו של דבר חייב לו. אדם שחייבים לו לא רוצח את החייב. יש כאן ערבות אישית. אין לו מניע לרצוח אלא להפך".

נציג המשטרה טען בהארכת המעצר כי "יש מספיק ראיות שקושרות את החשוד לעבירה ועוצמת החשד הסביר היא אחת הגבוהות שפגשתי בחקירה". עוד נודע כי לחשוד יש אקדח ברישיון שנתפס על ידי המשטרה וכעת נבדק אם זה האקדח ששימש אותו לרצח של פרי. פרטי החשוד אסורים בפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully