וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודש: נעצר חשוד במעורבות ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 18:47

החשוד, סב בן 64 מראשון לציון, רכש דירות בפרויקט של פרי נדל"ן בלוד. הוא נעצר לאחר שבועות של חוסר בהירות בנוגע למניע לחיסול שביצע רוכב אופנוע אלמוני ברחובות. עורך דינו: "פרי חתם לחשוד על ערבות אישית". מעצרו הוארך ב-10 ימים

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד ברצח אלדד פרי/מערכת וואלה!

המשטרה עצרה היום (ראשון) חשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי. החשוד, סב בן 64 מראשון לציון, הוא החשוד הראשון במעורבות ברצח שהתרחש לפני כחודש, ועמו עוכבו לחקירה עוד שבעה בני אדם. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בעשרה ימים.

בחקירתו ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, הכחיש החשוד שהיה מערוב באירוע. "אין לי שום קשר לאירוע הזה", אמר לחוקרים. במהלך היום, בבית המשפט, התברר בנוסף כי החשוד רכש מפרי שתי דירות בפרויקט נדל"ן בלוד. עו"ד ששי גז המייצג אותו אמר כי "למנוח היו אויבים רבים. הרבה אנשים יכלו להיות חשודים ברצח. האיש האחרון שרוצה במותו זה נאשם. כל רוכש דירה מעצם טבעו, לא ירצח את האיש שבסופו של דבר חייב לו. אדם שחייבים לו לא רוצח את החייב. יש כאן ערבות אישית. אין לו מניע לרצוח אלא להפך".

פרשת רצח אלדד פרי | החשודים במהלך הארכת מעצרם 7 בנובמבר 2021. לירן לוי
החשוד בהארכת מעצרו/לירן לוי

נציג המשטרה טען בהארכת המעצר כי "יש מספיק ראיות שקושרות את החשוד לעבירה ועוצמת החשד הסביר היא אחת הגבוהות שפגשתי בחקירה. עוד נודע כי לחשוד יש אקדח ברישיון שנתפס על ידי המשטרה וכעת נבדק אם זה האקדח ששימש אותו לרצח של פרי.

לבסוף הורה השופט על הארכת מעצרו של החשוד, אך הותיר את צו איסור הפרסום על פרטיו המזהים על כנו.

עוד בוואלה!

הירי שהרעיד את השכונה, המהומה בבית הכנסת והבריחה: רצח אלדד פרי - דקה אחר דקה

לכתבה המלאה
אלדד פרי. יונתן זינדל, פלאש 90
פרי/פלאש 90, יונתן זינדל

פרי, בן 44, אב לשמונה ילדים, נורה למוות בבוקר 15 באוקטובר על ידי רוכב אופנוע אלמוני ברחוב מרדכי בשיסט. גורמי רפואה שהגיעו למקום ביצעו ניסיונות החייאה ולבסוף קבעו את מותו. לפי בדיקה ראשונית שבוצעה במקום, עלה כי פרי הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר, כשמולו הגיח רוכב האופנוע, ופתח לעברו בירי ואז נמלט מהמקום. החוקרים פעלו לאיתור מצלמות אבטחה על מנת להתחקות אחר האירוע. באותו בוקר הם הגיעו לביתו של פרי ותשאלו את בני משפחתו.

תושבת השכונה סיפרה כי "הוא נפל כי הוא נסק למעלה. הצליח יותר מדי. לא האמנו שזה יבוא לפה לשכונה. זה סוף העולם. זאת שכונת יוקרה. באמצע רחובות. אבל זה הגיע כנראה בגלל שהוא השאיר אנשים בלי דירות. למרות שהוא אמר והאמין שהוא יחזיר לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully