וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נהרג בפיגוע בירושלים, חברי הכיתה של תאיר ראדה מעידים | וואלה! תקתקנו

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: הפיגוע בירושלים ומרק שמתבשל 47 שנה - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו הבוקר בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים. מחבל פתח באש סמוך להר הבית לעבר שוטרים ומתפללים שהיו בדרך לכותל. הלוחמים חיסלו את המחבל וכוחות משטרה גדולים הגיע למקום.

בבית המשפט בנצרת ממשיך משפטו החוזר של רומן זדורוב, כשעל דוכן העדים צפויים להעיד תלמידים שלמדו בכיתה של תאיר ראדה והיום הם כבר כמעט בני שלושים. עוד יעלה להעיד עובד שהועסק באותו הזמן כמנקה בבית הספר והיום הוא בן 80.

אוקי. זה כבר לא שמועות, איטס אופישיאל. קים קארדשיאן ופיט דוידסון יוצאים ביחד. פיט שצעיר מקים ב- 13 שנה, בילה איתה בסוף השבוע האחרון באחוזתה של כריס ג'נר, אמה של קים. מי שפחות ממש מפרגן לזוג הוא קניה ווסט, בעלה לשעבר של קים, שעל פי מקורבים עדיין מאמין שהם יחזרו להיות ביחד.

האם יש לכם אומץ לטעום מרק שמתבשל כבר 47 שנים באותו סיר? אז מסתבר שבתאילנד יש מסעדה משפחתית שמפורסמת בהגשת מרק שמתבשל באותו ציר במשך יותר מ-47 שנים. כן, מה שאתם שומעים, הסיר מעולם לא ירד מהאש, לא רוקן או עבר שטיפה. לציר המרק מתווספים מדי יום אטריות אורז, בשר טרי, קציצות, מעיים ואיברים פנימיים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully