וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: עסקת טיעון שתכלול פרישה מהחיים הפוליטיים? משאלת לב של מישהו

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 22:30

ראש האופוזיציה ניהל שיחה ברשתות החברתיות שבמהלכה נשאל על האפשרות שיעזוב את החיים הפוליטיים, ולא שלל אותה באופן חד משמעי: "אני כל הזמן הולך, בחדר כושר, במרפסת של הכנסת". עוד אישר את פרסום וואלה! כי הוא כותב ספר חדש, וסיפר על הסלולרי שרכש: "אני ב-20% שעבוד"

בווידאו: נתניהו וסער תוקפים זה את זה על רקע החוק להגבלת כהונת רה"מ/צילום: ערוץ הכנסת

ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, ניהל הערב (שני) שיחה ברשתות החברתיות, ובמהלכה נשאל על הטענות במערכת הפוליטית כי בכוונתו לשקול פרישה מהחיים הפוליטיים במסגרת עסקת טיעון בהליכים המשפטיים נגדו. נתניהו התחמק מלענות על כך ישירות, והשיב תחילה: "אני הולך, כל הזמן אני הולך. הלכתי על המכשיר בחדר הכושר, קודם הלכתי במרפסת של הכנסת. לשם אני הולך. זה כנראה משאלת לב של מישהו". אולם, בהמשך אמר נתניהו בנושא: "אני ממשיך, צריך לעשות הכל כדי להפיל את הממשלה הזאת".

נתניהו התייחס בהרחבה לתיקים המשפטיים נגדו, ולעדויות בבית המשפט ואמר: "הביאו את העד הראשון, אמרו עליו שהוא 'עד גורלי'. אילן ישועה, לא הביא ישועה. הוא קרס. גם ברגר קרס. מה זה קרס? בקול דממה דקה. כשהעדים של התביעה באים הם מקבלים הדהוד דרמטי במהדורות בערב אבל אחר כך כשבאה החקירה הנגדית ומקריסה את העדויות האלה - קול דממה דקה"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בסיכום דיוני התקציב, 3 בנובמבר 2021. שלו שלום, TPS
"צריך לעשות הכל כדי להפיל את הממשלה הזאת". נתניהו/TPS, שלו שלום

"תנו לציבור לשמוע בשידור חי את החקירה הנגדית של התביעה", הוסיף נתניהו. "אלה הדלפות עם גיבובי שקרים, ומציע לכולם לחכות. יש כאן התגייסות תקשורתית, וזה מעיד בעיקר על מצוקת התביעה. עורכי הדין שלי הגישו בקשה לבית המשפט לחקור את זה, זה בלתי מקובל בדמוקרטיה ובשלטון חוק".

כמו כן, התייחס ראש האופוזיציה לטלפון הסלולרי החדש שרכש לאחרונה, וסיפר באיזו תדירות הוא משתמש בו. "אני לא משועבד, אני רק בשליש שעבוד, אפילו עשרים אחוזים", אמר. "80% כוחות סוס בחוץ, בקריאה בספרים. הקריאה עבורי היא מעיין עשיר ולא רק מפלט או מקלט משגרת היום. אני קורא הרבה מאוד ומבלה את רוב זמני בקריאת ספרי היסטוריה".

שאול אלוביץ' במשפט נתניהו, ביהמ"ש המחוזי ירושלים, 13 באפריל 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"תנו לציבור לשמוע בשידור חי את החקירה הנגדית של התביעה". משפט נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד התייחס נתניהו על היותו ראש אופוזיציה: "יש כמה יתרונות בלהיות ראש אופוזיציה, אתה יכול להסתובב יותר. אני הולך לבית קפה בקיסריה או בתל אביב. אני נפעם מחדות המחשבה של הציבור. הם לא קונים את הממשלה הזאת".

בנוסף, נשאל נתניהו בנוגע לחוק להגבלת כהונה ואיסור על נאשם להרכיב ממשלה, האם יוכל לבטל את חוקים אלו בעתיד אם וכאשר יחזור לשלטון? "ברור שכך. זה לא אומר שלא צריך לתקוף את זה. יש להם את הרוב הדורסני שלהם והם יעבירו את זה", ענה נתניהו.

לבסוף סיפר ראש האופוזיציה על על הספר אותו הוא כותב: "אני כותב ספר, הוא יהיה מעניין. אם הוא יהיה משעמם, אל תקרא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully