וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלשה שערות ונשכה: מטופלת בבית חולים פסיכיאטרי תקפה אחות

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 21:51

מטופלת במחלקת נשים סגורה ב"לב השרון" בעטה באחות, שפונתה לקבלת טיפול רפואי. בעקבות האירוע, הסתדרות האחים והאחיות הודיעה כי תשבות מחר בין 10:00 ל-12:00 בכל בבתי החולים הפסיכיאטריים הארץ: "הכתובת נמצאת על הקיר - אסור שהמצב הזה יימשך, משרד הבריאות עומד מנגד

מטופלת בבית החולים הפסיכיאטרי "לב השרון" תקפה הערב (שני) באלימות אחות במחלקת נשים סגורה. המטופלת תלשה את שערותיה של האחות, נשכה אותה ובעטה בה. האחות ופנתה לקבלת טיפול רפואי, והסתדרות האחים והאחיות מסרה כי "מצבה הנפשי לא טוב".

בעקבות האירוע, הודיעה הסתדרות האחים והאחיות על שביתה בין 10:00 ל-12:00 בכל בבתי החולים הפסיכיאטרים ברחבי הארץ. עוד איימו בארגון כי אם לא ייושם ההסכם למיגור האלימות, בכוונתו להשבית את כל מערכת הבריאות.

הממשלה מקדמת הענקת 'אות מערכה' לעובדי מערכת הבריאות על מאבקם בקורונה. ללא, אתר רשמי
מטופלת תקפה אחות בבית חולים פסיכיאטרי/אתר רשמי, ללא

"הכתובת נמצאת על הקיר. כבר שנים שמשרד הבריאות עומד מנגד ואינו מקיים את התחייבויותיו במסגרת ההסכם למיגור האלימות נגד צוותים רפואיים", טענה אילנה כהן, יו"ר הסתדרות האחים והאחיות. "התקיפה הזו לא הייתה מתרחשת כלל או מסתיימת בלא כלום אם היו מאבטחים במחלקה הסגורה כמתחייב מההסכם".

"אסור שמצב זה יימשך, אסור שאחים ואחיות ובכלל צוותים רפואיים ייאלצו לחשוש לחייהם בעת עבודתם", הוסיפה כהן. "משרד הבריאות חייב להתעורר וליישם לאלתר את ההסכם למיגור האלימות. לא נעבור על כך לסדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully