וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 50 נעצרה בחשד למעורבות במות אימה בת ה-90 בנוף הגליל

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 14:19

האם נמצאה אתמול ללא רוח חיים בדירתה בעיר. שוטרים שחקרו את בתה עצרו אותה בחשד למעורבות במותה. מעצרה הוארך עד ליום חמישי. עורך דינה: "מכחישה מכל וכל, הסכימה לנתח את הגופה כדי לשלול מעורבותה"

אישה בת 50 נעצרה אתמול (ראשון) בחשד למעורבות במותה של אימה, אישה בת 90, שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה בנוף הגליל. מעצרה של הבת הוארך עד ליום חמישי בבית משפט השלום בנצרת לבקשת המשטרה, שפתחה בחקירה.

עו"ד אסף דוק ועו"ד עודד רגב המייצגים את החשודה, תיארו את מרשתם כ"בת מסורה ואוהבת שמצאה עצמה חשודה במעשה אותו הכחישה מכל וכל ואף מסרה את הסכמתה לנתיחת גופת אמה כדי לשלול את מעורבותה במיוחס לה. מלבד העובדה שמעצרה הוארך בארבעה ימים בלבד, תוך איסור פרסום שמה, בית המשפט נתן ליבו לנסיבות המיוחדות האופפות את המקרה ואין ספק בליבנו כי החשד החמור יופרך במהרה והיא תוכל להתייחד ולהתאבל על מות אמה ולאחר מכן לשוב לשגרת חייה".

לפני שבוע הוגש כתב אישום נגד יואנה מוהין, מטפלת סיעודית זרה בת 30 ממולדובה, בגין רצח ניצולת שואה בת 97 בה טיפלה בחדרה. מוהין נאשמת כי חנקה למוות את יהודית גולדשטיין בחודש שעבר באמצעות כרית במיטתה.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

לפני שבוע הוגש כתב אישום נגד יואנה מוהין, מטפלת סיעודית זרה בת 30 ממולדובה, בגין רצח ניצולת שואה בת 97 בה טיפלה בחדרה. מוהין נאשמת כי חנקה למוות את יהודית גולדשטיין בחודש שעבר באמצעות כרית במיטתה.

לפי כתב האישום, בלילה שבין 11 ל-12 באוקטובר, גמלה בלבה של המטפלת ההחלטה להמית את הקשישה. בשעת לילה מאוחרת היא נטלה כרית שהייתה מונחת על מיטתה של גולדשטיין, הניחה אותה על פניה וחנקה אותה בעזרתה במשך כמה דקות בכוונה לגרום למותה. לאחר מכן יצאה מחדרה והותירה אותה כך. בבוקר, כשנכנסה בתה של גולדשטיין לחדר, היא מצאה אותה ללא רוח חיים.

באותו בוקר, צוות מד"א שהוזעק למקום לא חשד בדבר. מדובר בחסרת ישע בהגדרתה שסבלה בשנותיה האחרונות מבעיות רפואיות שונות וייתכן כי האירוע היה נותר כך, כעוד פטירה שגרתית, אבל חוקרת תחנת חדרה שהגיעה למקום חשדה כי אין מדובר במוות טבעי. לאחר שיחה עם המטפלת, היא עוכבה והועברה לחקירה בתחנה. שם, היא הודתה כי הרגה את הקשישה ואף סיפרה כיצד.

  • עוד באותו נושא:
  • נוף הגליל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully