וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דחפו, נגעו וזרקו עלינו אבנים": חמישה צעירים מקהילת הלהט"ב הותקפו בירושלים

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 18:32

הצעירים חיכו להסעה לכנס הטרנסי השנתי בכניסה לעיר, כשקבוצת נערים צעירים החלה להתנכל אליהם, להטריד ולתקוף אותם מינית. "אחד מהם חפן את מי שהיה איתי במפשעה, אחר התחיל ל'גרבץ' ולהיאנח. הם דחפו אותנו ונגעו בנו, רק כדי להראות שהם יכולים". תלונה הוגשה למשטרה

חמישה צעירים להט"בים הגישו תלונה במשטרה לאחר שהותקפו ביום שישי בגלל זהותם המינית בכניסה לעיר. החמישה חיכו להסעה לכנס הטרנסי השנתי, כששישה-שבעה צעירים התנכלו אליהם, הטרידו ותקפו אותם מינית. אחת הצעירות, ציון אליאש, פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא תיארה את התקיפה שהתחילה לדבריה, כאשר היא חזרה מקניית קפה בתחנה המרכזית.

זירת אירוע פיגוע הדקירה בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים 10 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
הותקפו סמוך לתחנה המרכזית ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

"חבורה של שישה שבעה נערים מאחורינו התחילה לצעוק לכיווננו: 'פה זה לא תל אביב!','לכי לעזה תהיי שם לסבית!' התעלמנו והמשכנו ללכת, חשבתי ששם כרגיל זה ייגמר", כתבה אליאש בפוסט שפרסמה. "דקה אחר כך, כבר היינו במעבר הזה לצד תחנת הרכבת, מישהו התנגש בנו מאחור בעוצמה וגרם לקפה להישפך עלינו. זה היה אחד הנערים, כולו צוחק ומבסוט. אמרתי לו 'מה לעזאזל', האצנו צעדים. הם מיהרו כולם אחרינו. אחד מהם חפן את מי שהיה איתי במפשעה. אחד אחר התחיל ל'גרבץ' ולהיאנח. הוא צעק שלא ייגעו בו. הם זרקו עלינו אבנים קטנות והתחילו לדחוף ולגעת בנו רנדומלית, רק להראות שהם יכולים". כמו כן סיפרה כי כאשר אחד מהצעירים המותקפים ביקש מהם ללכת, הנערים הטיחו אותו לרצפה, ובשלב זה חיילים שהיו במקום התערבו והרחיקו את התוקפים.

עוד בוואלה!

חבר מועצת העיר ראשל"צ: "לאסור להכניס מרצים הומואים לבתי ספר"

לכתבה המלאה
ציון אליאש פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא תיארה תקיפה שהיא וחמישה צעירים להט"בים נוספים חוו בכניסה לירושלים 14 בנובמבר 2021. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה!
הפוסט שפרסמה ציון אליאש בעקבות המקרה/מערכת וואלה!, מתוך פייסבוק

הבית הפתוח בירושלים לגאווה וסובלנות הגיש תלונה למשטרה בעקבות האירוע, והמשטרה פתחה בחקירה. כמו כן, מנכ"ל הבית הפתוח אלון שחר, מסר כי "לצערנו, עדיין קיימת אלימות על רקע מגדרי ולהט"בי בירושלים. אנחנו רואות בחומרה את המקרה ומצפות מהמשטרה לטפל באירוע בחומרה ולהגיע לתוקפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully