וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה ראשונה הוגשה במשטרה נגד גל אוחובסקי

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 20:47

התלונה נגד העיתונאי ואיש הטלוויזיה הוגשה במהלך היום בתחנת ירקון. בימים האחרונים המשטרה פתחה בחקירה נגד אחובסקי ואף קראה לנפגעים לכאורה להתלונן נגדו, בעקבות תחקיר בו הוצגו טענות על פגיעה מינית

בוודיאו: רח"ט חקירות במשטרה אומר בכנס העיתונות שהמשטרה החלה בבדיקה בעקבות התחקיר על אוחובסקי/צילום: לירן לוי

תלונה ראשונה התקבלה הערב (ראשון) נגד גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין שביצע - כך נמסר מהמשטרה. על פרטי החקירה, שמתנהלת במרחב ירקון, הוצא צו פרסום.

הפרשה החלה לאחר פרסום תחקיר בכאן 11 בו מוצגות שתי טענות על תקיפות מיניות לכאורה של אוחובסקי בגברים צעירים. גורם בכיר במשטרה אמר לוואלה!: "במקביל לבחינת ואיסוף החומרים בעניינו של אוחובסקי, אנו קוראים לכל מי שנפגע לכאורה ממעשיו להגיע לתחנת המשטרה, להגיש תלונה". בנוסף, המשטרה פנתה לאיש קשר מטעמם של המתלוננים שהופיעו בתחקיר וביקשה שיגיעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה ולמסור גרסה.

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
צו איסור פרסום הוטל על הפרשה. אוחובסקי/ראובן קסטרו

שעות לאחר הפרסום הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי. בתחקיר שודרה עדותו של א', שטען כי "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". בעדות נוספת, העיד ב' כי אוחובסקי "כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

לוואלה! נודע כי אוחובסקי שכר את שירותיו של היחצ"ן רונן צור להתמודד עם הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully