וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעד בסתר חיילות במגורים ואסף תמונות אינטימיות: קצין בכיר חשוד בעבירות מין

טל לב רם

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 22:40

סגן אלוף בצה"ל נעצר השבוע בחשד שפגע בפרטיות חיילות ונשות קבע שמשרתות ביחידתו במשך תקופה ארוכה - כך פורסם במעריב. ברכבו נמצא ציוד אלקטרוני ועדויות שקושרות אותו למעשה. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של חיילת. מסתמן כי הוא פעל לבדו

בווידאו: למרות שבצה"ל הבטיחו לטפל שוב תועדו עכברים וחולדות במטבח מפקדת אוגדת יו"ש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

קצין בכיר בדרגת סגן אלוף נעצר ביום שלישי בחשד לעבירות מין ופגיעה בפרטיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידתו. זאת, לאחר שנחשף כי במשך תקופה ארוכה תיעד בסתר חיילות במגורי הבנות ביחידה - כך פורסם הבוקר (חמישי) במעריב.
על פי המסתמן, הקצין הבכיר עשה שימוש בציוד צילום שככל הנראה "שתל" במגורי הבנות. ככל הידוע, ברכבו של הקצין הבכיר נמצא ציוד אלקטרוני ועדויות שקושרות אותו למעשה.

הקצין אף חשוד בכך שבדרכי מרמה העביר לטלפון הנייד שלו תמונות אינטימיות של חיילות ששירתו תחת פיקודו. אתמול הוארך מעצרו עד ליום רביעי הבא, זאת לצורכי המשך החקירה נגדו.

אילוסטרציה. דרור עינב
הקצין חשוד שהעביר במרמה לטלפון הנייד שלו תמונות אינטימיות של חיילות/דרור עינב

בית הדין הצבאי אסר לפרסם את שמו של הקצין ואת היחידה שבה הוא משרת ובה בוצעו המעשים. זאת, בשל העובדה שהחקירה עדיין נמצאת בעיצומה. על פי ההערכות, בהמשך יותרו פרטים אלה לפרסום.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה של אחת החיילות ביחידה, שחשדה כי חיילות במגורי הבנות מצולמות באופן אסור. בשלב הזה אין חשד או עדות לכך שהתמונות הופצו ברשת על ידי הקצין הבכיר.

חיילות בחיל הים. דו"צ, אתר רשמי
החקירה נפתחה בעקבות תלונה של חיילת, שחשדה כי מגורי הבנות מצולמים/אתר רשמי, דו"צ

מדובר בפרשה חמורה מאוד וחריגה בשל העובדה שמדובר בקצין בדרגה גבוהה ובעל תפקיד משמעותי ביחידה שבה בוצעו לכאורה העבירות. בשלב זה אין חשודים נוספים בפרשה, ועל פי הערכות והחשדות המיוחסים לו, הקצין הבכיר פעל לבדו.

בצה"ל אישרו את הפרטים ואת החשדות המיוחסים לקצין. מדובר צה"ל נמסר כי בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים בשל העובדה שהחקירה נמצאת בעיצומה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully