וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 הלכה לבילוי בבאולינג - והוטרדה מינית: "ניצלה מאונס"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 21:07

בילוי שגרתי בראשל"צ הפך לחוויה מטלטלת עבור ג', שגבר מבוגר עקב אחריה והורה לה להיכנס לתא בשירותים. הנערה הצליחה להימלט, ומנסה להתאושש מהחוויה הקשה. "היא התקשרה ובכתה, לא הצליחה לנשום ולדבר", שחזרה האם. לאחר המקרה, ראש העיר החליט לתגבר את כוחות המשטרה

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד באונס באשדוד ואמה של הנאנסת מספרת על האונס הקשה/צילום: ניב אהרונסון

בילוי שגרתי בבאולינג בראשון לציון הפך לחוויה מטלטלת עבור ג' בת ה-16 שהוטרדה מינית על ידי גבר מבוגר, שעקב אחריה לשירותים. "הבת שלי הרגיעה את עצמה שהיא בטח מדמיינת, החליטה ללכת יותר לאט כדי שהגבר יעקוף אותה אבל הוא האט", סיפרה אמה של הנערה.

בערב שישי האחרון ג' יצאה בשעה 21:00 בערב ביחד עם ידידה לבלות בבאולינג בעיר מגוריה, באישור הוריה. במהלך הבילוי הנערה הלכה לשירותים, עד שהרגישה שגבר עוקב אחריה. היא נכנסה מהר לשירותי הנשים, טרקה אחריה את הדלת ונשענה עליה. "ארבעים דקות אחרי שיצאה היא התקשרה ובכתה, היא לא הצליחה לנשום ולדבר", שיחזרה האם את הערב הקשה. "באותן דקות אני מתפללת לבורא עולם שזה לא מה שאני חושבת. בחוויה שלה היא ניצלה מאונס".

כשיצאה מהשירותים הגבר עדיין עמד במסדרון וחסם את היציאה בגופו. הוא הורה לה להיכנס לשירותי הגברים, גם לאחר שהתנגדה. היא דחפה את הדלת כלפי חוץ והצליחה להימלט מהאיום.

באולינג סמוך לקניון הזהב, ראשון לציון, 31 באוקטובר 2021. ניב אהרונסון
מבילוי שגרתי - לחוויה מטלטלת. הבאולינג בראשון לציון/ניב אהרונסון

הורי הנערה הגיעו ישר למקום כדי לחלץ אותה. "הגענו לחניון, היה ריח של סמים ורעש של מסיבה ובין כל זה נמצאות בנות העיר שלנו, ילדות בנות עשר. הרגשתי שהסביבה שם לא בטוחה", סיפרה האם.

אמה של הנערה מבקשת להבהיר וליידע הורים אחרים על הסכנה. "המקרה הספציפי של הבת שלי הוא לא הבעיה, עליה אני יודעת להגן", אמרה. "הבעיה הרבה יותר רחבה. הבעיה הגדולה היא שכוח ההרתעה נעלם. אני מפנה אצבע מאשימה אל ראש עיריית ראשון לציון, אל מערך האבטחה והשיטור העירוני, אל המשטרה ואל סיירת ההורים. ישנן קבוצות אתניות שפורעות חוק, שמהלכות איימים ושפוגעות במוקדי הבילוי והתרבות של בני הנוער וזה מסוכן".

לאחר המקרה החליט ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך לתגבר את מקומות הבילוי בעיר בפקחי החברה לביטחון וסדר של העיר. בנוסף אמר כי שוחח עם "מפקד תחנת משטרת ראשון לציון, יורם ברינה וביקשתי ממנו לתגבר את מקומות הבילוי בעיר, במיוחד באלה המבלים בנות ובני נוער".

ממשטרת ישראל נמסר כי נפתחה חקירה בעניין המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully