וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תוכלו לעצור את הדמעות: הכלבה העיוורת מתרגשת ומרגשת

16.11.2021 / 23:39

הכלבה קידה איבדה את עיניה בגלל מחלה נדירה שתקפה אותה, אבל היא לא נותנת לזה להשפיע על חייה וכשנסעה עם הבעלים שלה לפארק האזורי החלה להתרגש כל כך - שהתגובה שלה הפכה ללהיט ברשת

כלבה עיוורת מבינה שהיא בדרך לגינה/@kidathepyr

סירטון בו נראית התגובה של כלבה עיוורת כשהיא קולטת שהיא מתקרבת למקום האהוב עליה גרם ללא מעט אנשים לנגב את הדמעות. הכלבה שנקראת קידה, מגזע כלב הרים פירנאי, איבדה את ראייתה לאחר שעיניה הוסרו בשל מחלה אוטואימונית נדירה, אבל זה לא משפיע על השגרה היומיומית שלה, כמו שניתן לראות בסירטון.

בסירטון, שהועלה על ידי הבעלים שלה לחשבון הטיקטוק @kidathepyr הפך ללהיט ברשת עם כמעט 7 מיליון צפיות ויותר מ-1.8 מיליון לייקים. בקליפ עצמו נראית קידה נוסעת במושב האחורי של הרכב של הבעלים שלה, כשהראש שלה יוצא מהחלון כך שהיא נהנית מהרוח. הכלבה העיוורת מבינה שהיא מתקרבת למקום האהוב ביותר עליה בעולם, הפארק, כשהזנב שלה מיטלטל בהתלהבות. היא ממשיכה לעמוד עם הראש שלה מחוץ לחלון ככל שהאוטו מתקרב לפארק, כשהאף ושאר החושים שלה מפצים על היעדר ראייה.

צפו בסירטון המרגש

@kidathepyr

We used to take her to the dog park all the time before she went blind ? #greatpyrenees #dog #puppy #foryoupage

♬ Yellow (Slowed) - Coldplay

הצופים התאהבו בה בקלות, כשאחד מהם הגיב: "את יכולה לקחת את העיניים שלי, אני לא צריכה אותם יותר", כתבה אחת ושני הוסיף: "אני אדם מבוגר והשארת אותי עם הרבה דמעות בגלל הסירטון הזה. היא יכולה לקבל את העיניים שלי". שלישי כתב כי: "זה שובר לי את הלב, אני שמח שיש בני אדם שאוהבים אותה ומטפלים בה".

עוד בוואלה!

צפו בחתול שאימץ כלב עיוור ומוציא אותו לטיול

לכתבה המלאה

ככה היא איבדה את עינייה

@kidathepyr Quick explanation on Kida's eyes! *This video shows her eyes swollen and her face shortly after surgery which is a bit graphic* #blinddog ♬ original sound - Kida the Pyr ?‍❄️

קידה מתרגשת "לראות" שלג לראשונה בחייה

@kidathepyr Kida's first time experiencing snow! We don't get snow in Texas too often..... #greatpyrenees #blinddog #foryoupage ♬ Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic

וככה היא הגיבה כשהגיעה לפארק

קידה הפכה לעיוורת אחרי שסבלה משני מקרים של היפרדות רשתית שגרמו לה למיגרנות קשות כתוצאה מסינדרום אובאודרמטולוגיק - מחלה נדירה שתוקפת את העיניים והעור והופכת את הפרווה ללבנה (למרות שלא מדובר בבעיה בכלבים מהסוג של קידה שלבנים מלידה).

בסופו של דבר קידה נאלצה לעבור הסרה של שתי העיניים לפני כשנה וכעת היא חיה חיים נורמליים לחלוטין, נהנית מטיולים ומשחק בחצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully