וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר לב: התגובה העצובה של הכלב שגרמה לבעליו להישבע שלעולם לא ישאיר אותו שוב לבד

31.7.2020 / 0:00

לא שהיינו זקוקים, אך הנה עוד הוכחה שכלב הוא החבר הטוב של האדם: כלב נתפס במצלמה נסתרת מנחם את עצמו בזמן שבעליו יצא לעבודה. זהירות: הסרטון צפוי להמיס לכם את הלב

כלב שנשאר לבד בבית/REDDIT/Salty_Distribution84 WS)

זה לא סוד שכלבים הם יצורים טהורים ושאנחנו לא באמת ראויים להם. במקרה שאתם זקוקים לעוד הוכחה לכך, מוקדם יותר החודש פורסם ב"רדיט" סרטון שצולם במצלמה נסתרת בו נראה כלב מבצע אקט שובר לב לאחר שבעליו יצא מהבית לעבודה. הסרטון כל כך ריגש את הגולשים עד שהיו כמה שנשבעו שלא יוכלו לעזוב את הכלב שלהם בבית לבד שוב לעולם.

הכלב המתגעגע נתפס במצלמה נסתרת כשהוא עושה את הדבר הכי מתוק בעולם. בסרטון נראה הכלב תופס באחת מנעליו של בעליו, עולה איתה לספה, מתכרבל לצידה ומתמוגג מגעגועים לחברו האנושי. הפוסט הועלה תחת הכותרת: "מצלמת המעקב הזו שתפסה את הרגע בו כלב לקח את הנעל של בעליו וישן לצידה מוכיחה כמה הוא מתגעגע לבעליו בזמן שהוא בעבודה".

כלב לבד בבית. REDDIT/Salty_Distribution84 WS), צילום מסך
הכלב תפס בנעל של בעליו/צילום מסך, REDDIT/Salty_Distribution84 WS)
זה מה שהכלב עשה כשנשאר לבד בבית. REDDIT/Salty_Distribution84 WS, צילום מסך
והתכרבל לצידה בספה/צילום מסך, REDDIT/Salty_Distribution84 WS

הסרטון הפך במהרה לויראלי וצבר מאות אלפי צפיות ואלפי תגובות לפוסט ברדיט בהם חלקו הגולשים את מחשבותיהם, "זה קצת שבר את לבי. הוא צריך חבר, אני חושב. כל כך בודד", כתב אחד ואחרת השיבה מנקודת מבטו של הכלב: "יומני היקר, החבר האנושי שלי נעלם שוב ללא עקבות. כל מה שנותר לי כדי לזכור אותו היא הנעל שלו, אותה לקחתי לספה כדי לשכב לצידה ולזכור אותו". מישהו נוסף השיב: "אני לא חושב שאוכל ללכת שוב לעבודה אחרי שראיתי את זה". גולש אחר סיכם: "זהו זה. אני לעולם לא משאיר את הכלב שלי שוב לבד".

צפו בתיעוד המרגש:

אחרים חלקו סיפורים דומים על הדברים המתוקים שעשה הכלב שלהם בזמן שיצאו מהבית. "הכלבה שלי עושה את זה כל הזמן עם נעל הבית שלי כשאני יוצא. אם אני בחוץ יותר מדי זמן היא עשויה ללכת ולקחת את הנעל השנייה. כשאני חוזר הביתה אני מוצא אותה ישנה עם נעל בית אחת או שתיים" הוא העיר. שנייה הוסיפה: "הכלב שלי לוקח כפכף אחד או מגף אחד. זה די מצחיק ומוזר. כשרק קיבלתי אותו הוא היה לועס לי נעליים ואלה תמיד נקרעו ברגע הכי גרוע שאפשר כשהסתובבתי בחוץ! היום הוא כבר לא לועס אותן יותר, רק לוקח אחת למיטה בזמן שאני יוצאת".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully