וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כלבים יודעים לשקר? האירוע שחשף את האמת על "החברים הכי טובים"

26.6.2020 / 0:02

אדם שטייל עם הכלב שלו בפארק כלבים טוען שהכלב שלו הצליח להערים על כלב אחר שלקח לו את הכדור בעזרת שקר - וזה גרם לאנשים רבים לספר את סיפורי השקרים של הכלבים שלהם

כשכלבים מרגישים אשמה/צילומי חובבים יוטיוב

אדם חזה בכלב שלו "משקר" לכלב אחר, ואז גילה שהרבה מאוד כלבים עושים זאת. הכל החל בביקור בפארק הכלבים כשאותו אדם ראה את הכלב שלו עושה מהלך של הטעייה שמוכיח שהכלבים חכמים יותר ממה שחשבנו. הוא סיפר זאת בשירשור ב-Reddit ואמר שהכלב התנהג בצורה שהוא לא ראה אף פעם כדי להשיג את הצעצוע האהוב שלו, והתגובות קבעו כי "הוא מוכן לעבור במכירות".

הוא סיפר שבמהלך טיול בפארק, הכלב איבד שליטה בכדור האהוב שלו, והוא נחטף על ידי כלב אחר שאותו הוא כינה בשם ריצ'רד. הכלב שלו הביט ותפס מקל בו הוא החל לשחק בהתלהבות ממש מול ריצ'רד וקפץ "כשהוא משחק כמו שלא שיחק עם אף צעצוע לפני כן". בעל הכלב סיפר כי: "אחרי 20 שניות, ריצ'רד פתאום שם לב לצעצוע החדש והנפלא, זרק את הכדור, והכלב שלי קפץ על הכדור בלי שום היסוס, כשהוא משאיר את הכלב שאבד מזלו לשחק עם המקל העלוב שאף אחד מהם לא רצה. האם הכלב שלי בעצם שיקר לריצ'רד?".

כמעט כולם הסכימו שכן והוסיפו סיפורים על הכלבים שלהם. "שני הכלבים שלי היו עושים אותו תרגיל. כשאחד היה מחזיק בצעצוע שהשני רצה, הוא היה מסתכל מהחלון ומתחיל לנבוח. השני היה זורק את הצעצוע ומצטרף לנביחות, והשקרן היה חוטף את הצעצוע", כתב אחד ואחר הוסיף: "היה לי לברדור שהיה מעמיד פנים שיש מישהו בכניסה, נובח ומתרגש. כשהכלב השני היה בודק מה קורה, הוא היה לוקח לו את המקום".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
  • שקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully