וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבת משטרה "בפנסיה" בכתה כשהתאחדה עם בעליה לשעבר

20.1.2021 / 0:04

"וואנגוואנג" לא פגשה את המאלף המשטרתי שלה מאז יוני 2019. האיחוד שלה איתו גרם לה להתרגש בטירוף וגם להזיל דמעה שלא חמקה מעיני המצלמה. צפו בתיעוד המרגש

כלבה שפרשה מהמשטרה בוכה במפגש עם המפעיל שלה/BWBD/Douyin

אם אתם אוהבים כלבים ובכלל אנשים רגישים, כדאי שתכינו את הממחטות כי כשתראו את הסרטון באייטם הזה לא תצליחו לעצור את הדמעות. וואנגוואנג היא כלבה משטרתית לשעבר בת 8 מסוג רועה גרמני והיא ממש בכתה מרוב התרגשות/אושר אחרי שפגשה את המאלף שלה לראשונה מאז השתחררה מהשירות ביוני 2019.

הסרטון של האיחוד שלהם ששותף על ידי משטרת סין בטיקטוק מראה כיצד הכלבה רצה בהתלהבות לבעלים שלה לשעבר ומתגלגלת משמחה על הבטן. בשלב מסויים בסרטון אפשר להבחין שוואנגוואנג מזילה דמעה והיא לא היחידה.

כלבה משטרתית. צילום מסך, צילום מסך
האיחוד המרגש גרם לכלבה לבכות/צילום מסך, צילום מסך
כלבה משטרתית. צילום מסך, צילום מסך
אפשר לראות בבירור את הדמעות/צילום מסך, צילום מסך

בכיתוב של הסרטון נכתב שהפרווה של וואנגוואנג כבר הלבינה, אבל היא השמינה ואוכלת היטב. וואנגוואנג עבדה כמרחרחת במשטרת סין בנקודת מעבר בפרובינציה של הנאן במרכז סין, כך על פי "דיילי סטאר". מאז הפרישה שלה היא מצאה בית קבוע ומשפחה מאמצת, אבל הופרדה מהמאלף שלה.

התגובות היו רבות לסרטון הזה, כולל תהייה מדוע המאלף לא נשאר עם הכלבה. משטרת סיצ'ואן הסבירה שמדובר באילוצי זמן ונימקה ש"אנשי משטרה לא יכולים להקדיש זמן כדי לשחק או לאמן את הכלבים הפורשים ועדיף שהכלבים יהיו בידיים הנאמנות של משפחות בבתים, מאשר במתחמי האימונים של המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully